| Auteur |
Bericht
|
| Oord |
Geplaatst: Za 26 Jan 2008 16:57 Onderwerp: Feedback Analyse van de Week |
|
|
 RhinoFish
Geregistreerd op: 29 Okt 2006 Berichten: 3879 Woonplaats: Leiden 696.00 
|
Mensen,
Ik wil dit topic graag aanhouden voor feedback op het Analyse van de Week forum.
Ik heb het idee dat er véél minder mensen reageren dan dat er mensen rondlopen die hier een goede mening over dergelijke handen hebben.
Zijn de geposte handen te moeilijk/staan ze tever van je af? Wil je iets specifieks?
Ik heb zelf imiddels zo'n 300k handen in m'n PT dus ik moet in principe voorbeelden van alles kunnen vinden.
Ook is het zelf insturen van handjes natuurlijk nog steeds toegestaan.
Let me know! _________________ Fold'em |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Ferei |
Geplaatst: Za 26 Jan 2008 17:02 Onderwerp: |
|
|
 Dr. Evil
132.00 
|
Is natuurlijk lastig voor sommige mensen. Ik speel persoonlijk bijvoorbeeld veel liever fullring, dus ik ben vrij slecht in shorthanded games. Ook zijn er veel mensen die alleen S&G's spelen. Misschien dat je dit wat kunt mixen? MTT's kun je ook eens proberen. _________________ To win at poker, you have to be very good at losing. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Oord |
Geplaatst: Di 05 Feb 2008 0:28 Onderwerp: |
|
|
 RhinoFish
Geregistreerd op: 29 Okt 2006 Berichten: 3879 Woonplaats: Leiden 696.00 
|
Prijsverdeling aanpassen naar 50/30/20 PU's, iemand tegen?  _________________ Fold'em |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Tureluurs |
Geplaatst: Di 05 Feb 2008 0:50 Onderwerp: |
|
|
 The Midnight Rambler
50.00 
|
De limieten zijn te hoog voor mij. Ik heb geen idee hoe er op 100NL+ gespeeld wordt/zou moeten worden en vind dan dat ik daar moeilijk een mening over kan geven.
Er staat mij iets bij dat het ooit de bedoeling was om ook een analyse van de week in het beginners topic te starten, met daarin handjes op de lagere limieten. Als dat er zou komen, zou ik er eerder op reageren.
Geen mening over de prijsverdeling obv |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| KleuterPoker |
Geplaatst: Di 05 Feb 2008 2:18 Onderwerp: |
|
|
 The Infamous Infant
Geregistreerd op: 25 Aug 2007 Berichten: 8523 Woonplaats: Full Ring 0.00 
|
| Tureluurs schreef: | De limieten zijn te hoog voor mij. Ik heb geen idee hoe er op 100NL+ gespeeld wordt/zou moeten worden en vind dan dat ik daar moeilijk een mening over kan geven.
Er staat mij iets bij dat het ooit de bedoeling was om ook een analyse van de week in het beginners topic te starten, met daarin handjes op de lagere limieten. Als dat er zou komen, zou ik er eerder op reageren.
Geen mening over de prijsverdeling obv |
Gewoon je mening geven tuur, doe ik ook, heb nog nooit meer dan 100 handjes 100NL+ gespeeld en ik heb hem ook al 2 keer gewonnen.... Analyseren is makkelijker dan pokeren zelf. Zeker om te leren ! _________________ KThnksBye |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Biggetje |
Geplaatst: Di 05 Feb 2008 3:37 Onderwerp: |
|
|
 Pepernoot!
152.00 
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
| fashionhans |
Geplaatst: Di 05 Feb 2008 13:15 Onderwerp: |
|
|
 The Bad Clown
Geregistreerd op: 20 Dec 2006 Berichten: 6851 Woonplaats: Rotterdam 0.00 
|
| Biggetje schreef: | Meesten zijn gewoon lui denk ik
Maar goed, ik doe dus mee vanaf nu  |
+1  _________________ 1st (unofficial) PU champion Triple-Lay-Down Poker |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| vinkiiieee |
Geplaatst: Di 05 Feb 2008 13:27 Onderwerp: |
|
|
 Dr. Evil
111.00 
|
Ik lees altijd alle posts met plezier.
Ik zie alleen geen meerwaarde (voor andere) als ik een reactie post.  _________________ Blub, blub! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| benbeun |
Geplaatst: Di 12 Feb 2008 14:12 Onderwerp: |
|
|
Dr. Evil
0.00 
|
discuseren is belangrijk om je eigen denkwijze te leren begrijpen (als je die moet uitleggen leer je er zelf van) en om die van andere te begrijpen, als je het eens of niet bent maakt niet uit, we zijn hier om te leren.
Ik zie zelf graag cashgame handjes aangezien diepere stacks uitdagender zijn. sit&go en mtt handjes zijn vaak goed uit te leggen met een EV berekening (met FE erin uiteraard en ICM) niet dat deze berekeningen niet interessant zijn, maar niet iets wat ik zelf veel speel / gebruik
Verder denk ik dat de handen misschien net iets te globaal zijn. Een copypaste uit de database met statistieken en een 'zoek het maar uit' berichtje is wat karig. Misschien als degene wiens hand het was naar verloop van de week wat mee kan discuseren om extra info te geven en dat we de hand nog dieper uit kunnen spitsen.
Sowieso zijn reads en history erg belangrijk in dit soort analyses. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| NL Eagle |
Geplaatst: Di 12 Feb 2008 15:24 Onderwerp: |
|
|
 The Man
Geregistreerd op: 06 Jun 2007 Berichten: 2537 Woonplaats: corona del mar, california 424.00 
|
ik ben wel voor een 50/30/20 prijsverdeling, aangezien er dan meer reacties zullen komen, omdat de kans dat je wat wint wat groter wordt? _________________ Pro Gambler |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Ton |
Geplaatst: Di 12 Feb 2008 18:37 Onderwerp: |
|
|
 TheW@ndRR
Geregistreerd op: 07 Sep 2006 Berichten: 3448 Woonplaats: Dongen 1054.00 
|
| vinkiiieee schreef: | Ik lees altijd alle posts met plezier.
Ik zie alleen geen meerwaarde (voor andere) als ik een reactie post.  |
Hier kan ik me in vinden............ _________________ It's all for the blues......... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| vinkiiieee |
Geplaatst: Di 12 Feb 2008 20:18 Onderwerp: |
|
|
 Dr. Evil
111.00 
|
| Ton schreef: | | vinkiiieee schreef: | Ik lees altijd alle posts met plezier.
Ik zie alleen geen meerwaarde (voor andere) als ik een reactie post.  |
Hier kan ik me in vinden............ |
Thanks ton, ik weet dat mijn posts waardeloos zijn , lol.
Is het anders niks om ook een analyse voor beginners te houden? Net zoals het probleem voor beginners? _________________ Blub, blub! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|