Geregistreerd op: 14 Dec 2007 Berichten: 2042 Woonplaats: Leiden 0.00
Tureluurs schreef:
Ow, ik had ff niet gezien dat je maar 17 handjes over deze speler had..Dan zegt die 3bet idd helemaal nix. Toch is het een blindbattle met een speler die tot dan best aggro is geweest preflop, dus is je 4bet nog steeds prima te verdedigen imo.
Exactly my thoughts!
j1nx schreef:
ik heb nog niet kunnen spitten in mijn DB met medium pair en overcard op board. Dus die houden jullie nog te goed.
phheewww! Ik ben gerust gestelt. Ik doe dit dus eigenlijk nooit. Toch wel mooi die HM filters. Je kan dus echt via een alias van alle nicknames alle handjes bekijken en de filter zo instellen dat je kijkt naar de PP met overcard(s) op het board waarbij de aktie is raise IP tegen een donkbet.
Progressie
Deze avond weer een sessie gespeeld. 4 tafels, 475 handjes. Stats waren als volgt;
vpip=14.9 / PFR=11.6 / AF=4.38 / 3Bet=4.4 / WTSD=26.1 / W$SD=27.9
Weer te strak, maar ik vraag me soms wel eens af of poker stars wel plaatjes in het deck heeft gestopt. Ik heb ook erg veel moeite op een pot op te bouwen op stars. Heb een paar setjes gehit, maar steeds op erg drawy boards, waardoor ik denk goed maar hard weer uit moet komen, waardoor villain vaak toch fold. Ik houd er niet zo van om setjes te slow playen op gevaarlijke boards.
Resultaat: -$21.95. Keertje KK tegen AA (standaard gezeik) en een keer AQ (TPTK + Nut flush draw) tegen KK.
Twee grootste verlies handjes
Handje 1: KK, denk standaard cooler. Ik shove op de flop omdat ik een sterk overpair heb en welke bet ik ook plaats ik vrijwel altijd commited ben op de turn, dus dan maar gewoon erin op de flop. Toch?
Preflop: $0.15 - Hero is MP met UTG folds, Hero raises to $0.40, CO folds, BTN folds, SB raises to $1.30, BB folds, Hero raises to $3.90, SB calls $2.60
Handje 2: Ik hit TPTK op de flop dus staandaard CBet. De turn compleet een straat maar geeft mij ook de nut flush draw. Villain checked weer en gezien zijn stats (ondanks weinig handjes) lijkt me dit wel een 2nd barrel waarbij ik me commit. Is dit OK? Achteraf denk ik dat ik had moeten checken voor pot control, maar ja dat is achteraf altijd makkelijk gezegt. River is een no-brainer en mag ik niet meer wegleggen
Handje 3: 44 op de BTN, standaard opening en ik wordt ge3bet. Ik besluit te callen voor setvalue en hit ook de set op de flop. Ik denk dat villain de A wel gehit heeft dus besluit hier al de pot op te bouwen, mede ook vanwege de suited 64. Ik wil hem eventueel niet naar deflush laten drawen. Villain fold, goed gespeeld of had ik toch iets meer ruimte moeten geven?
Handje 4: TT in de SB tegen shorty donk. Ik besluit te callen om eventueel het geld erin te krijgen bij een set of overpair. Aldoende c/r is hem allin. Commentaar?
Preflop: $0.15 - Hero is SB met UTG folds, MP folds, CO raises to $0.50, BTN folds, Hero calls $0.45, BB folds
Flop: $1.1 -
Hero checks, CO bets $1, Hero raises to $2, CO calls $1 (All-In)
Turn: $5.1 - River: $5.1 -
Villain:
Zoals je ziet is het verschil groot tussen de grootte winst handjes en de verlies handjes, Kon niet echt potten bouwen. Is wel jammer
Conclusie
Beetje mixed feelings. Heb naar mijn mening wel redelijk gespeeld, toch verlies. Is niets aan te doen denk ik, gewoon de handjes draaien en concentreren op mijn spel. Ik ga in ieder geval nog niets veranderen (duh). Ik hoop bij de volgende sessie wat mooie poten te kunnen bouwen en hopelijk iets meer geluk te hebben.
Hand 1: Bet halve pot op de flop (of check) (never folding obv)
Hand 2: Check turn terug
Hand 3: Prima, flat soms de flop.
Hand 4: 3bet preflop en krijg het erin _________________ In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure!
Geregistreerd op: 12 Jun 2008 Berichten: 525 Woonplaats: Antwerpen 25.00
Hand 2: Ik zou de turn niet alleen checken voor pot control maar ook voor de draws die er liggen.
Hand 3: Bij deze hand stelde ik me vragen. Je hebt 1 kans op 9 om een set te maken op de flop en je krijgt ~13/1 pot odds als we spelen voor stacks. Alleen kan je er niet zeker van zijn dat als je je set hit je heel de villian zijn stack kan winnen. Daarom denk ik dat je een fout hebt gemaakt, vanwege de villian zijn stack, door preflop te callen.
Th3 Fi5h schreef:
Hand 2: Ik zou de turn niet alleen checken voor pot control maar ook voor de draws die er liggen.
Dat bedoel ik
Th3 Fi5h schreef:
Hand 3: Bij deze hand stelde ik me vragen. Je hebt 1 kans op 9 om een set te maken op de flop en je krijgt ~13/1 pot odds als we spelen voor stacks. Alleen kan je er niet zeker van zijn dat als je je set hit je heel de villian zijn stack kan winnen. Daarom denk ik dat je een fout hebt gemaakt, vanwege de villian zijn stack, door preflop te callen.
Hier snap ik niet helemaal wat je bedoelt. Zoals ik het zie;
Ik moet $0.80 callen met $8.80 effectieve stacks behind. Op de flop zit ik in positie en dus kan ik de 10% regel toepassen. $8.80/$0.80=11% en dus call ik. Groot voordeel is dat villain mij preflop 3bet en dus waarschijnlijk een sterke hand heeft. Als hij zijn hand hit (TPTK of Two Pair, waar hij de meeste kans op heeft) en ik mijn set hit dan is de kans dat ik voor stack speel veel groter als dat ik preflop een openings raise call. Vanwege de 11% vind ik folden te nitty en 4betten lijkt me niet best aangezien ik een shove niet kan/mag callen en ik dus de hand omzet in een bluff.
Daardoor ben ik geneigd in dit soort situaties de 10% regel zelfs vaak nog iets lager in te schatten en eventueel bij minimaal 8% ook nog te callen. OOP houd ik tegenwoordig maar 5% aan omdat het gewoon echt moeilijk speelt. _________________ | Volg mijn Blog | Volg mijn Staking | Volg mijn Roll |
Waar ik het niet helemaal mee eens ben, Of fout heb is dit:
quote van Robin:
Citaat:
Hand 1: Bet halve pot op de flop (of check) (never folding obv)
De Pot is nu $8 op de flop en villian heeft nog ong. .$8 over
Waarom bet je hier dan $4? Als villian AK heeft callt hij je toch niet. Waarom zou hij de flop callen als hij vervolgens bijna de Turn ook moetcallen aangezien de pot dan 8+4+4=16 is en hij nog maar $4 hoeft bij te leggen.... Hij weet dat als hij de Flop callt hij eigelijk ook de Turn moet callen.
Een pocketpaar, bijvoorbeeld een J zal een floppotbet toch zeker callen. Mischien zou hij afschrikken als hij een A ziet op de Turn dus nu maar erin knallen? Een kleiner PP, nie tzo waarschijnlijk natuurlijk, maar die kan goed denken dat jinx een AK(s) heeft en zal een potbet op de flop ook callen.
Dus ik zou gewoon een pot bet (AI) doen. Een check kan ik me nog wel beetje voor vinden voor het geval villian een AK heeft ofzo en de Turn gaat bluffen, maar een 1/2potbet?
Ik wil niet arrogant doen, ben benieuwd naar je gedachtegang over de 1/2potbet op de Turn _________________ http://plusev.net/d/20070817.html
j1nx schreef:
Th3 Fi5h schreef:
Dat bedoel ik
Th3 Fi5h schreef:
Hier snap ik niet helemaal wat je bedoelt. Zoals ik het zie;
Ik moet $0.80 callen met $8.80 effectieve stacks behind. Op de flop zit ik in positie en dus kan ik de 10% regel toepassen. $8.80/$0.80=11% en dus call ik. Groot voordeel is dat villain mij preflop 3bet en dus waarschijnlijk een sterke hand heeft. Als hij zijn hand hit (TPTK of Two Pair, waar hij de meeste kans op heeft) en ik mijn set hit dan is de kans dat ik voor stack speel veel groter als dat ik preflop een openings raise call. Vanwege de 11% vind ik folden te nitty en 4betten lijkt me niet best aangezien ik een shove niet kan/mag callen en ik dus de hand omzet in een bluff.
Daardoor ben ik geneigd in dit soort situaties de 10% regel zelfs vaak nog iets lager in te schatten en eventueel bij minimaal 8% ook nog te callen. OOP houd ik tegenwoordig maar 5% aan omdat het gewoon echt moeilijk speelt.
Je hebt één kans op 9 om een set te hitten op de flop. Als je de villian zijn resterende stack bij telt bij de pot heb je ongeveer 13/1 implied pot odds. Je hebt 8/1 nodig en de pot biedt je 13/1, easy call, toch?? Als je er zeker van kon zijn dat je heel de villian zijn stack krijgt als je hit dan is het antwoord ja. Maar zoals we weten, meeste floppen missen de meeste handen, kunnen we hier niet helemaal zeker van zijn en hebben we veel beter odds nodig dan 8/1. Even wat voorbeelden ter verduidelijking:
0.25, 0.5, 0.75 en 1 zijn de kansen dat villian al zijn geld in het midden geraakt. Als de villian 75% van zijn handen all-in gaat of geraakt is het pas in ons voordeel. Vrij onwaarschijnlijk imo. Als ik ergens een fout hebt gemaakt mag je het gerust zeggen hoor, maar dit is zoals ik het zie.
Meh, je vergeet de kans dat je je set hit en alsnog verliest. Maar je wint ook nog wel es zonder je set te hitten.
Je kunt het allemaal precies proberen uit te rekenen, maar op 10NL, waar de meeste spelers vrij passief zijn, kun je er vaak vanuit gaan dat een 3bet JJ+ en AK is (als ze JJ en AK al 3betten). Dit is gewoon een range waarmee deze spelers vaak afstacken in 3bet potten (ja, ik denk wel in 75%+ van de gevallen).
Pas op hogere limieten, waar meer spelers besef van positie krijgen en dus lichter gaan 3betten, kun je overwegen om een laag/medium pp anders te gaan spelen dan puur en alleen setminen.
Stats van deze sessie ware nal wat beter en meer in mijn straatje, maar ik hitte zo nu en dan ook eens wat en zo nu en dan wat premiums op de juiste momenten en dan speelt het al wat lekkerder.
Twee grootste winst handjes
Handje 1: Heerlijk als je je setje hit. History: Tot nu toe al ik al zijn blindjes gestolen. Maar ja zo lang hij blijft folden dan blijf ik raisen met any two. Ik call zijn 3bet vandaar ook vanwege deze reden, het kon best dat hij me eindelijk eens zat was. Zijn 3bet was vrij hoog, maar niet voor de blinds, speler was eigenlijk best wel OK. Ik zou wel voorzichtig doen op de flop, maar ik hit me set. Ik check zodat hij als a) hij inderdaad niets heeft hij kan bluffen of b) Als hij toch echt een hand heeft dan bet hij toch wel.
Handje 2: Weer TT, maar dan iets eerder en hit flop een set, turn quads en krijg volledig afbetaald. Standaard play voor max value lijkt me? Of had ik toch de turn moeten raisen?
Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.10(BB) Replayer
SB ($10.65)
BB ($9.90) geen stats, geen reads, villain schuift net aan
Hero ($11)
CO ($2)
BTN ($11.55)
Dealt to Hero QJ
Hero raises to $0.40, fold, fold, fold, BB calls $0.30,
FLOP ($0.85) 938
check, Hero bets $0.60, BB calls $0.60,
TURN ($2.05) 938Q
check, Hero bets $1.15, BB calls $1.15,
RIVER ($4.35) 938QQ
BB bets $3.70, Hero calls $3.70,
Hero shows QJ
(Flop 31.1%, Turn 15.9%)
BB shows AQ
(Flop 68.9%, Turn 84.1%)
BB wins $11.20
Handje 4: Eigenlijk 2 vragen, wat te zeggen over de flop en kan/mag ik de river nog value betten?
fold, UTG+1 raises to $0.30, Hero raises to $0.90, fold, fold, fold, UTG+1 calls $0.60,
FLOP ($1.95) 943
check, Hero bets $1.20, UTG+1 calls $1.20,
TURN ($4.35) 943K
check, Hero bets $2, UTG+1 calls $2,
RIVER ($8.35) 943K2
UTG+1 bets $6.15, Hero calls $5.85,
UTG+1 shows 99
(Flop 91.4%, Turn 2.3%)
Hero shows KK
(Flop 8.6%, Turn 97.7%)
Hero wins $19.10
Handje 7: Semi steal tegen strakke blindjes, onverwachte call door nitty BTN. Moet ik de turn toch doorbetten? Verder vond ik het wel leuk om een bluffy overbet te plaatsen op de river en het werkte.
Hand 1, prima, maar je kan niet alleen voor set-value callen hier pre
Hand 2, reraise de flop meestal vanwege het board dat al een 3 straight is.
Hand 3, prima
hand 4, vrij thin, ik denk dat je op deze limiet beter behind kan checken omdat je jezelf valueowned.
hand 5, check flop, waarom AK eruit folden?
hand 6, Prima maar bet turn groter.
Hand 7, Bet turn , als hij flop called zal hij turn ook vaak callen...
hand 8, Ship turn, als hij 66 showed so be it. _________________ In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure!
Robin__1984 schreef:
Hand 1, prima, maar je kan niet alleen voor set-value callen hier pre
Ja dat wist ik, daarom zei ik ook dat ik voorzichtig zou doen op de flop, met andere worden alleen TT kan ook al genoeg zijn.
Robin__1984 schreef:
Hand 2, reraise de flop meestal vanwege het board dat al een 3 straight is.
Hmm, wel wat over te zeggen ja. Was een stomme minraise op de flop en ik houd er van dat af te straffen op de juiste momenten. Jammer nou dat ik dat niet gezien had.
Robin__1984 schreef:
Hand 3, prima
Ik wist het wel.
Robin__1984 schreef:
hand 4, vrij thin, ik denk dat je op deze limiet beter behind kan checken omdat je jezelf valueowned.
Ik wist het wel - Part II
Robin__1984 schreef:
hand 5, check flop, waarom AK eruit folden?
Oh shit ik, ik bedoelde shove preflop?
Robin__1984 schreef:
hand 6, Prima maar bet turn groter.
Okido
Robin__1984 schreef:
Hand 7, Bet turn , als hij flop called zal hij turn ook vaak callen...
Ik wist het wel - part III
Robin__1984 schreef:
hand 8, Ship turn, als hij 66 showed so be it.
Hmm, shit! We zullen het nooit weten Waarom ik fold? Het was een degelijke speler, ik heb 1/4 van mijn stack erin zitten. Dus of ik fold of ik ga hier all the way. Met 3 donks aan tafel, heb ik deze spot laten schieten om voor de easy money te gaan bij de 3 andere spelers. Achteraf, gezien; Ik heb een hoop respect gekregen van deze speler en ik heb hem dat ook gegeven. Toen de andere 3 leeg waren, zijn we allebei onze eigen weg gegaan. _________________ | Volg mijn Blog | Volg mijn Staking | Volg mijn Roll |
Progressie
En weer een sessie gespeeld en wat voor een Het was weer ik kan niets hitten dag en heb daardoor enorm veel kleine potjes verloren, maar geen mooien potten op kunnen pakken, simpel gewoon omdat ik niet de handen kreeg die het waard waren om een pot mee op te bouwen. Twee keer tegen een set aangelopen, daardoor is de eindstand van de sessie van vanavond op -$23.05 uitgekomen. Ik ga voor de zekerheid even goed door deze sessie heen in de aankomende dagen om er zeker van te zijn dat ik geen grootte fouten heb gemaakt.
Handje 2: AA, 3way op J high rainbow flop tegen DB met 60BB. Op de flop wil ik de SB gewoon allin zetten, maar verreken mezelf dus let daar niet op. Moet ik hier inderdaad het er gewoon inschuiven of niet?????
Preflop: $0.15 - Hero is UTG met Hero raises to $0.40, MP folds, CO folds, BTN folds, SB calls $0.35, BB calls $0.30
Flop: $1.2 -
SB checks, BB bets $0.30, Hero raises to $1.20, SB raises to $2.40, BB folds, Hero raises to $5, SB raises to $5.65 (All-In), Hero calls $0.65
Turn: $12.8 - River: $12.8 -
SB toont
Twee grootste win handjes
Handje 3: AKs in de SB tegen Donk op de BTN. Flop niets, cbet wordt gecalled. Ik hit alsnog TPTK op de turn en besluit te dubbel barrelen. De river vind ik niet fijn, zet villain op een pair of draw, draw zijn zo wat allemaal gevallen. Wat te zeggen over deze hand?
Preflop: $0.15 - Hero is SB met UTG folds, MP folds, BTN calls $0.10, Hero raises to $0.50, BB folds, BTN calls $0.40
Flop: $1.1 - Hero bets $0.75, BTN calls $0.75
Turn: $2.6 - Hero bets $2, BTN calls $2
River: $6.6 - Hero bets $3, BTN calls $3
Handje 4: Allereerst is dit serieus de tweede in het rijtje nadat ik gesorteerd heb op winnings Ik besluit niet te cbetten omdat ik hem niet vaak heb zien folden daarop en ik eigenlijk niets meer heb als Aas hoog met een gutshot. Op de river hit ik mijn gutshot en besluit ik toch te betten, denk achteraf daar anders over aangezien ik vrijwel nergens meer value uithaal en elke Q heeft me beat.
Preflop: $0.15 - Hero is BTN met UTG raises to $0.40, MP folds, CO raises to $1.20, Hero folds, SB folds, BB folds, UTG calls $0.80
Flop: $2.55 -
UTG checks, CO bets $1.70, UTG raises to $4, CO raises to $9.20, UTG calls $4.30 (All-In)
Turn: $19.15 - River: $19.15 -
UTG toont
CO toont
Conclusie
Ik vind het tot nu toe nog niet echt lekker gaan, maar denk dat ik niet slecht aan het spelen ben. De stats liggen tot nu toe goed in verhouding. Ik ga aankomende dagen een iets dieper naar de gespeelde handjes kijken, maar verwacht tot nu toe nog geen vreemde dingen te zien.
Stats tot nu toe:
Handjes=2084 / VPIP=16.6 / PFR=14.0 / AF=3.05 / 3Bet=3.1 / WTSD=26.2 / W$SD=44.3
Tuur als je dit leest, misschien binnen kort eens een sessie samen doen? Misschien zie jij nog wat en het is alweer een tijd geleden _________________ | Volg mijn Blog | Volg mijn Staking | Volg mijn Roll |
Hand 1 cooler doe je niks aan.
Hand 2 is een fold na die check minraise uit de blinds
Hand 3 moet je niet C betten vind ik en ik zou de river niet valuebetten omdat je alleen gecalld of geraisd wordt door een hand die je beat al hoewel de donks op 10 NL mss wel callen ik weet niet goed wat daar normaal is
Hand 4 fold turn
Hand 5 fold turn
Hand 6 goed gespeeld je kunt daar niet setminen lol @ 3.2s _________________ Poker is een spel dat wordt gedomineerd door mensen met kwaliteit, ervaring en slimmigheid. Geluk speelt altijd een rol maar zal (bijna) nooit doorslaggevend zijn op de lange termijn.
1,2,3 prima
4, fold tegen turn C/MinR, ow en check turn back
5, Check flop, fold turn
6, lastige situatie, fold is zeker niet fout.
Edit, Fold hand 2 tegen de SB.. zag niet dat hij over een bet en raise een 3bet maakte, dacht dat het dezelfde speler was Maar nu ez fold _________________ In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure!
Roseboom schreef:
Hand 2 is een fold na die check minraise uit de blinds
Robin__1984 schreef:
Fold hand 2 tegen de SB.. zag niet dat hij over een bet en raise een 3bet maakte, dacht dat het dezelfde speler was Smile Maar nu ez fold Smile
Jongens willen jullie deze iets verder onderbouwen met informatie/gedachte gang?
Hand 4: WTF ik daar aan het doen ben???
Hand 5: Dit vind ik altijd lastige spots, zo'n c/c SB. Voor mijn eigen leer process ga ik eens een zooi van deze handjes bekijken en waarschijnlijk hier neerzetten voor comments. Het is namelijk een situatie die op de lage limieten best vaak voor komt en ik denk dat ik daar best aardig wat verlies of laat ligge. Met andere woorden, ik kom hier nog op terug _________________ | Volg mijn Blog | Volg mijn Staking | Volg mijn Roll |
Tureluurs schreef:
Hoe sta je er nu overall voor J1nx?
Enorm klote!!
Op het moment dat je het vroeg stond ik op -$35,-, echter heb ik vanavond weer een sessie gespeeld en is de eindstand -$68,- en om eerlijk te zijn voel ik me daar behoorlijk klote over
Robin ik weet dat je het druk hebt aka lui bent, maar ik kan wel wat hulp gebruiken. Binnen kort maar even afspreken? In ieder geval de volgende vraag; Mag/kan ik jouw de handjes die ik tot nu toe gespeeld hebt op sturen en dat jij eens de tijd neemt om er eens doorheen te scrollen zodat ik wat kritische op en aanmerkingen kan/mag ontvangen. Echt haast heeft het niet aangezien ik vanwege het gevoel wat ik nu heb besloten heb even een paar dagen op non aktief te gaan.
Anyway, terug naar de sessie van vanavond!
Progressie
Nou ja, zoals besproken hier boven weer een klote sessie. $32,55 in de min.
Handjes=387 / VPIP=17.3 / PFR=13.4 / 3Bet=2.0 / WTSD=22.4 / W$SD=30.8
Grootste verlies handjes
OK, voor vanavond even wat meer verlies handjes aangezien ik op alles toch wel graag commentaar wil. Het zijn er 4 geworden.
Handje 1: Bij deze villain is wel enige uitleg nodig. Ik heb positie op een enorme aggro donk die vrijwel altijd op de flop minbet om vervolgens op de turn en river vaak over te betten als er preflop niet geraised is. Ik heb hem dit 5 keer zien doen als bluff en 1 keer met de nuts, waarvan 2 keer als bluff tegen mij. Heel soms probeerde ik daarom IP flopjes mee te kijken met handjes die potentie hebben om goed te drawen, ook vanwege het feit dat ik vrijwel altijd een goedkope turn krijg.
Anyway de hand verloopt precies zoals geplanned en ik flop een pair met open ended straight flush (of hoe je het ook noemt). Flop raise ik express niet omdat ik hem zoals geplanned zelf op wil laten hangen.
Turn, denk ik eigenlijk niet lang genoeg na en call ik zijn overbet terwijl ik tijdens het drukken denk, nee elke K of 8 heeft me al beat.
River is dan natuurlijk fantastisch en gaat het er altijd in.
Achteraf had ik op de flop nog maar 4% en had ik eigenlijk nog maar 3 outs voor de , maar dat terzijde. Ben nog steeds vanmening dat ik gezien mijn reads op deze aggro donk goed gespeeld heb, lullig dat ik dan weer tegen die hand moet lopen, maar goed preflop niet raisen heeft nou eenmaal die hogere variance.
OK, kom maar los met het kommentaar.
Hidden:
SB ($10.05)
BB ($13.55)
UTG ($12.60)
CO ($31.45) 73/3/7.9/68
Hero ($10.60)
Dealt to Hero TQ
fold, CO calls $0.10, Hero calls $0.10, fold, check,
FLOP ($0.35) J9T
check, CO bets $0.10, Hero calls $0.10, BB calls $0.10,
TURN ($0.65) J9TQ
check, CO bets $3.10, Hero calls $3.10, BB folds,
RIVER ($6.85) J9TQQ
CO bets $12.70, Hero calls $7.30,
CO shows 87
(Flop 95.6%, Turn 97.7%)
Hero shows TQ
(Flop 4.4%, Turn 2.3%)
CO wins $20.40
Handje 2: Set over set, ik geef nog even niet te veel kommentaar, ben eerst benieuwd naar wat jullie van deze lijn vinden.
UTG calls $0.10, UTG+1 raises to $0.20, CO raises to $1.20, Hero raises to $3.60, fold, fold, fold, fold, CO raises to $12.85, Hero calls $6.25,
FLOP ($20.15) 7A8
TURN ($20.15) 7A86
RIVER ($20.15) 7A864
CO shows AQ
(Flop 86.8%, Turn 95.5%)
Hero shows KK
(Flop 13.2%, Turn 4.5%)
CO wins $19.15
Handje 4: Set tegen straat. Zeg het maar?
Hidden:
Hero ($12.35)
BB ($12.70)
UTG ($11.30)
CO ($8.80)
BTN ($7.70) 76/5/2.3/38
Dealt to Hero 99
fold, CO calls $0.10, BTN raises to $0.40, Hero calls $0.35, BB calls $0.30, CO calls $0.30,
FLOP ($1.60) 9K8
check, check, check, BTN bets $0.60, Hero raises to $1.50, BB folds, CO folds, BTN calls $0.90,
TURN ($4.60) 9K8T
Hero bets $3.30, BTN raises to $5.80, Hero calls $2.50,
RIVER ($16.20) 9K8T2
BTN shows 67
(Flop 25.9%, Turn 77.3%)
Hero shows 99
(Flop 74.1%, Turn 22.7%)
BTN wins $15.40
Grootste win handjes
Kan ik vrij kort over zijn. Maar 1 handje echt iets kunnen hitten (buiten de zo mooi gehitte handen die helaas in de andere categorie vallen) Top Two pair tegen de tafel donk. (zelfde als laatste hand hier boven) en ik wil het er wel in hebben op de turn, zette hem op een Qx achtige hand, misschien zelfs two pair.
Hidden:
Hero ($10)
BB ($9.80)
UTG ($2.35)
UTG+1 ($10.75)
CO ($10)
BTN ($7.80)
Hero bets $0.30, BB folds, BTN raises to $0.90, Hero raises to $2.40, BTN raises to $3.90, Hero raises to $9.90, BTN calls $3.80,
RIVER ($15.70) QJ347
BTN shows Q2
(Flop 1.2%, Turn 0.0%)
Hero shows QJ
(Flop 98.8%, Turn 100.0%)
Hero wins $14.95
Conclusie
Ik ben absoluut niet blij met hoe het tot nu toe gaat, ik sta ver down en dat voelt kut. Met dat gevoel kan ik niet goed pokeren, dus even afwachten wat het gevoel doet, ik wil niet te passief gaan spelen omdat ik bang ben het geld erin te gooien en al dat soort crap.
Verder gaarne positieve reaktie op mijn sessie review verzoek en ik ga eens kijken wanneer de vrouw het kan verdragen om met twee van die poker lui in dezelfde kamer opgescheept te zitten. (PC staat beneden) _________________ | Volg mijn Blog | Volg mijn Staking | Volg mijn Roll |
Hand 1: Je wil de villian zichzelf op laten hangen maar daar heb je imo de hand niet voor. Met deze flop kan de villian al een flush of een straat hebben en als jij je draw hit weet je nog niet waar je aan toe bent. Ik zou ervoor kiezen om de flop te betten ongeveer potsized en bij een call voorzichtig spelen. De turn lijkt me toch een fold. Als dit de villian zijn manier van spelen is dat krijg je hem later wel te pakken.
Hand 2: Als je een goede read hebt op de IR kan je de flop checken om daarna te checkraisen. Anders meer betten op de flop, zeker met 2 spelers na je, zodat je het er eenvoudiger in krijgt. Voor de rest lijkt me dit een cooler.
Hand 3: Standaard.
Hand 4: Lijkt me niet te voorkomen. Ook hier zou ik meer raisen op de flop. (Zeker als je er voor kiest om de turn te betten.) Oftewel heeft de villian gehit oftewel niet. Als hij niet gehit heeft heeft hij nog maar weinig outs en ga je er niet veel aan verdienen. Als hij wel heeft gehit betaalt hij je wel af.
Ik zou denk ik gewoon de flop raisen. Je hebt wel een hand, maar niet zo'n goede hand. Ja je hebt een Pair + EOSD, maar ik vind het geen hele sterk draw IN DIT GEVAL
VB:
Als jij heb op een dan is het een erg sterke draw
MAAR als jij nu je flush hit is de flush zoooo 'exposed' dat je er prob echt geen geld uithaalt, of maybe heel weinig van een lagere flush. Wat vaker zal gebeuren is veel verliezen tegen een hogere flush.
Ja je hebt ook een Pair, maar die is ook zo goed als niet waard op dit board
AS PLAYED:
Waarom call je de Turn? De pot is daar $0,50 ofzo en hij bet $3!!
Die Odds zijn zoo slecht. Je hit toevallig je Boat en dat was echt geluk.
Als er een harten komt en jij je flush hit is er goede kans dat vilian een of een heeft.
Echt een fold op de Turn imo
Hand 2
PF Goed
Flop Goed gewoon dik valuebetten met je set, goed dus. Zeker op een Flop als deze (Er ligt een Ace en draws (kan maybe nog $0,05 meer betten, maar hoeft niet per se ),
Turn Goed, ook weer die set valuebetten
Oké op de flop en TUrn werden dus 2 grote bets afgecallt. Alleen de BB bleef nog over.
Een TPTK of een set lijkt me dus heel onlogisch want die hadden zeker geraist! De meest waarschijnlijke hand is een Draw, VB: . De BB kreeg ook redelijk goede odds dus zou zeker kunnen.
River.
Ouch. Deze kaart compleet de flush. Ik zit hier echt te neigen naar een c/f.
Waarom niet betten? Welke slechtere hand dan jou zal jou hier nog callen op de river?
Een TPTK, Two Pair zouden zeker moeten raisen op de flop/turn. Die vallen dus eigenlijk af
in dit geval was dat dus niet zo, maar daar kun je het beste wel vanuit gaan als je handen speelt. Gewoon denken: Villian heeft Prob dit dus moet ik dit doen etc.
Ik denk dus echt dat villian hier een Flush heeft (of maybe straight). Als jij hier checkt zal de Flush zeker betten, en de straat misschien ook.
STEL, dat villian wel een set heeft. Dan zou hij waarschijnlijk deze pot behind checken, aangezien jij ook een FD KAN hebben en een slechtere hand dan hem high likely toch niet callt.
Dan hebben we nog c/c b/f b/c
Van deze drie vind ik de laatste , b/c de slechtste. Als je hier bet zul je alleen geraist worden door een betere hand.
Je zou C/C kunnen preferen tegenover de c/f, als je denkt dat villian maybe wil gaan bluffen in die spot.
B/F kan ook wel. Dan moet je ervan uitgaan dat villian toch een TPTK, of Top Two Pair had ofzo en een valubet zal callen
Hand 3
idd, gewoon het geld erin. Zelfs als hij 5/5 speelde ging het geld er nog in bij mij.
Hand 4
PF Goed. (pot is $1,2)
Flop: Ik zou gewoon zelf uitbetten. ALs jij een C/R schrik je ze erg af. Bovendien kun je er niet vanuti gaan dat de BTN een cbet maakt in een 4way pot.
As played: Maak die raise veel groter!
$1,20 + $0,60= $1,80. Als je hier raist naar $3 wordt de pot ongeveer $5 en moet hij ongeveer $2,5 bijleggen. Dus de minimale raise is hier wel $3 imo.
Turn As played is de pot: $1,2 + $3 = $1. Dus je bet is goed. DIe raise callen uiteraard. Gewoon jmmr dat hij hitte, maar je kan het hem niet kwalijk nemen.
WINSTHANDEN[b]
[b]Hand 5
Bet de flop gewoon uit. Je kunt er niet vanuit gaan dat de donk de pot gaat bluffen en een Qx of Draw callt toch wel.
Verder gaat dit geld er gewoon standaard in bij mij...
(btw, als de BTN open-limpt en ik krijg QJss in de SB maak ik er meestal 5xBB van...... _________________ http://plusev.net/d/20070817.html
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Hoewel de pokervariant no limit hold 'em volgens de auteurs en verschillende deskundigen niet betiteld kan worden als kansspel -dit omdat de deelnemers aan het spel in staat kunnen zijn een overwegende invloed uit te oefenen op hun winstkansen- begrijpen de auteurs dat dit standpunt niet alom gedeeld wordt. Voor zover poker in het algemeen -en bovengenoemde variant in het bijzonder- dan ook als kansspel betiteld wordt, willen de auteurs benadrukken dat ze op geen enkele wijze de deelname aan kansspelen anders dan om niet willen bevorderen. Alle concepten, adviezen en andere inhoudelijke bewoordingen die het eventuele verdienen van geld beschrijven moeten dan ook gezien worden als informatief, entertaining en/of zuiver theoretisch. De auteurs nemen dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor lezers die de inhoud van dit medium gebruiken om de in het land van verschijnen geldende wetten te schenden.
Het Forum is het kloppende hart van PU! Bespreek hier alles van poker strategie tot voetbal, games en mooie meiden.
De PU Bonussen zijn de beste die je kunt krijgen. Of je nu zelf kunt storten of niet, PU heeft een mooie bonus voor je. De meeste acties zitten bovendien in ons PU Systeem! Lees verder op de volgende pagina...
Het PU Systeem beloont je voor het spelen op bij PU aangesloten sites. You Play, We Pay!
Als je dit nog niet uit jezelf wilde doen, trekken we je over de streep om je vrienden in te lichten. Hoe? Door je te belonen voor het pokerspel van die vrienden!
Opscheppen, klagen of strategie bespreken? Het kan allemaal weer prima op ons forum...