Ik ben sinds een paar dagen weer actief op 10NL, ja.
Heb je niet opgemerkt, wat is je nick?
j1nxxy
ooooow ja, nu herinner ik het weer.... _________________ ""L'art de la citation est l'art de ceux qui ne savent pas réfléchir par eux-mêmes" (Voltaire)
Ik ben sinds een paar dagen weer actief op 10NL, ja.
Heb je niet opgemerkt, wat is je nick?
j1nxxy
ooooow ja, nu herinner ik het weer....
Is dat goed of slecht nieuws?
Nee ik herinnerde me nog dat je een keertje 'jammer ' zei toen ik een pot verloor (of splitte). _________________ ""L'art de la citation est l'art de ceux qui ne savent pas réfléchir par eux-mêmes" (Voltaire)
Geregistreerd op: 14 Dec 2007 Berichten: 2042 Woonplaats: Leiden 0.00
Weer een sessietje gedraaid, niet te lang, want werd moe en kreeg mnoeite met concentratie.
De sessie begint met commentaar van de vrouw omdat ik "out of the blue" heel hard begin te lachen (voor 5 minuten). Feit is dat ik in de eerste 5 minuten op twee tafels tegelijk met mijn over pairs tegen quads aanloop van twee 50BB donks. What are the odds
Anyway, ging wel lekker. Ik denk dat ik mijn grootste leak nu wel zo beetje gedicht heb. BETAAL NIET AF. Ik hou me nu voor dat IK het erin wil hebben NIET villain. Dat betekend dat je soms een goede hand moet folden ook al zeg je tegen jezelf dat hij het niet kan hebben. Vast, ik fold wel eens tegen een bluff, maar IK MOET de allin sturen, dan zit je veel vaker goed.
Lijkt simpel voor een hoop, echter denk ik dat iedereen de ECHTE kracht van de fold zelf moet zien beleven.
Donks and fish everywhere! Gemiddelde tafel stats van 40/10. Wist dat ik behoorlijk wat voor mijn kiezen kreeg als het ging om coolers/beats enzo, maar schrok me het lazerus toen ik de sessie stopte
Misschien moet ik toch maar zo nu en dan eens naar de results van de sessie kijken als ik bezig ben
Dit soort meuk:
Hidden:
Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.10(BB) Replayer
SB ($6.70)
BB ($2.50)
Hero ($10.55)
CO ($10) 53/33/7.4 over 116 handjes BTN ($15.20)
Dealt to Hero Q A
Hero raises to $0.40, CO calls $0.40, BTN calls $0.40, SB calls $0.35, fold
SB checks, Hero bets $0.80, SB raises to $1.60, Hero raises to $17.60 (AI), SB calls $3.70 (AI)
TURN ($11.50) T 2 2 8
RIVER ($11.50) T 2 2 8 5
Hero shows K K
(Pre 85%, Flop 12.5%, Turn 4.5%)
SB shows 2 Q
(Pre 15%, Flop 87.5%, Turn 95.5%)
SB wins $10.95
Anyway, heb er ook nog een aantal gemarked waar ik over twijfel. Lat ik eerst ff zakken en dan post ik die wel in het shorthanded forum. _________________ | Volg mijn Blog | Volg mijn Staking | Volg mijn Roll |
Ach, weer een ervaring rijker zeg maar. Ik had dit soort handjes nog nooit meegemaakt. Kan ik tenminste ook eens zeggen dat ik ge twee outered ben en dat soort gepraat _________________ | Volg mijn Blog | Volg mijn Staking | Volg mijn Roll |
Geen deuk in een natte krant hitten en elke keer tegen de top van villain zijn range, doet zeer. Heb best wel strak gespeeld, resultaat is er even niet naar zo op de korte termijn.
En geen handjes gemarked tijdens het spelen, dat is nog niet eerder voor gekomen. Meestal is er altijd wel ergens een handje waar ik bij denk; hmmm, dat kan beter, is dit wel juist.
Had natuurlijk gewoon behind moeten checken en al zeker niet moeten callen, maar liet me weer te veel leiden door de stats en zijn river aggressie factor van 8. Goed iedereen maakt wel eens fouten.
Volgende hand vond ik zelf wel mooi, of het god reading skills of spew is mogen jullie uitmaken
Hero bets $1, BTN raises to $3.10, Hero calls $2.10
TURN ($7.45) T T Q 3
Hero bets $6.40, BTN folds
Hero shows K Q
Hero wins $7.10
Verder heb ik nog een QQ handje die weer eens tegen gas krijgt op een K turn en twee 4bet shove handjes. Maar daar wil ik wat meer feedback op dus die gaan in het shorthanded forum. _________________ | Volg mijn Blog | Volg mijn Staking | Volg mijn Roll |
Ben weer terug! Ik ga niet meer na elke sessie posten, want dat schiet otch niet echt op, laten we er maar en maandelijks iets van maken, al ga ik er op mikken dat nog voor 1 maand te doen en dan moet het maar eens klaar zijn. Het begint al bijna op een pensioensfonds te lijken ipv een staking.
Om mezelf weer te pushen meer te spele en aktiever bezig te zijn met poker (goede voornemens) heb ik een echte blog opgestart. Dat ding is nog niet helemaal af, maar we zijn er bijna. Je kan de link in mijn "signature" vinden.
Ik ben (er) klaar (mee).
Ik heb nu 42k handjes gespeeld en ik stop!
Reden: Hoe ongeloveloos het ook kllinkt, ik beat de 10NLop PS niet. Ik ben waarschijnlijk een BE speler, of misschien wel gewoon een verliezende. Ik heb nu nog een beetje rente voor Robin, dus vandaar dat ik nu maar stop in plaats van nog eens 8k er bij te draaien. Pokerstars cashier zegt $313,41 HeM zegt +$22,35 Waar dat verschil vandaan komt weet ik niet, maar dat is er centje voor centje ingekomen.
Mijn preflop en flop spel is wel OK denk ik, het is echt mijn turn, river en SD spel waar het fout gaat. En dat is nou ook juist wat het verschil maakt.
Hieronder wat screenies;
Hidden:
Hidden:
Hidden:
Ik wil Robin natuurlijk hartelijk bedanken voor het vertrouwen. Natuurlijk ook iedereen voor de support. Robin ik ben je stars nick kwijt, laat die even weten dat ship ik de hele meuk weer jouw kant. Al vraag ik me af of je eigenlijk nog wel wist dat er nog geld bij mij uit stond
Ik ga weer terug in stakes, met me eigen roll op Titan. Ik beklim wel gewoon de ladder naar boven.
Aandachts punten voor mijn verdere leercurve zijn; WTSD en W$SD en blinds play.
Ik ben momenteel alle handjes op 10NL stars onder deze deal aan het exporteren en die zal ik ter download beschikbaar stellen, voor wie ze wil hebben. Ik zou het ook erg op prijs stellen als ik er eventueel advies over kan krijgen. Genoeg materiaal voor op zijn minste een video series (JK )
Fold gewoon alles in de blinds behalve AA KK QQ AK dan speel je winnend. _________________ Low-limit donks - Never underestimate the power of stupid people in large groups!
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Hoewel de pokervariant no limit hold 'em volgens de auteurs en verschillende deskundigen niet betiteld kan worden als kansspel -dit omdat de deelnemers aan het spel in staat kunnen zijn een overwegende invloed uit te oefenen op hun winstkansen- begrijpen de auteurs dat dit standpunt niet alom gedeeld wordt. Voor zover poker in het algemeen -en bovengenoemde variant in het bijzonder- dan ook als kansspel betiteld wordt, willen de auteurs benadrukken dat ze op geen enkele wijze de deelname aan kansspelen anders dan om niet willen bevorderen. Alle concepten, adviezen en andere inhoudelijke bewoordingen die het eventuele verdienen van geld beschrijven moeten dan ook gezien worden als informatief, entertaining en/of zuiver theoretisch. De auteurs nemen dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor lezers die de inhoud van dit medium gebruiken om de in het land van verschijnen geldende wetten te schenden.
Het Forum is het kloppende hart van PU! Bespreek hier alles van poker strategie tot voetbal, games en mooie meiden.
De PU Bonussen zijn de beste die je kunt krijgen. Of je nu zelf kunt storten of niet, PU heeft een mooie bonus voor je. De meeste acties zitten bovendien in ons PU Systeem! Lees verder op de volgende pagina...
Het PU Systeem beloont je voor het spelen op bij PU aangesloten sites. You Play, We Pay!
Als je dit nog niet uit jezelf wilde doen, trekken we je over de streep om je vrienden in te lichten. Hoe? Door je te belonen voor het pokerspel van die vrienden!
Opscheppen, klagen of strategie bespreken? Het kan allemaal weer prima op ons forum...