|
 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 alle posts |
| J1nx's staking topic |
« Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp » |
| Auteur |
Bericht
|
| Lenny |
Geplaatst: Za 24 Jul 2010 11:35 Onderwerp: |
|
|
 ImBlackSoWhat
Geregistreerd op: 13 Mrt 2007 Berichten: 3152 Woonplaats: Utrecht 0.00 
|
Klik in HM op Articles en eat your heart out. Had verwacht dat een tech-held als jij dat al lang had gevonden  _________________ Low-limit donks - Never underestimate the power of stupid people in large groups!
Handjes van Lenny! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| j1nx |
Geplaatst: Za 24 Jul 2010 16:16 Onderwerp: |
|
|
 Eternal Micro Grinder
Geregistreerd op: 14 Dec 2007 Berichten: 2042 Woonplaats: Leiden 0.00 
|
| Lenny schreef: | Klik in HM op Articles en eat your heart out. Had verwacht dat een tech-held als jij dat al lang had gevonden  |
Jij die ken ik wel, al een tijd niet meer naar gekeken. Ga ik nog wel doen, maar ik weet wel waar mijn leaks zitten. De vraag is, hoe pak ik ze aan.
1) Ik moet iets meer re-stealen vanuit de blinds en iets meer folden (minder callen) uit de blinds.
2) Mijn 2nd barrel spots bekijken. Dat pak ik verkeerd aan. Ik doe het iets te veel en met de verkeerde handen waardoor ik de pot te groot maak met mensen die naar SD willen (hoe dan ook).
3) River spel, value bet uitzetten tegen check behind.
Als ik die 3 punten aanpak op de een of andere manier dan zit het wel goed. Ik weet alleen nog niet hoe  _________________ | Volg mijn Blog | Volg mijn Staking | Volg mijn Roll | |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| sweet-Rudi |
Geplaatst: Zo 25 Jul 2010 19:28 Onderwerp: |
|
|
 Dr. Evil
20.00 
|
| j1nx schreef: |
1) Ik moet iets meer re-stealen vanuit de blinds en iets meer folden (minder callen) uit de blinds. |
TJa dat is niet zo lastig. Gewoon doen met handen als Ax, Kx, SC en low PP's. Probeer alleen te 3betten met een hoge fold to 3bet en met mensen die geen grote gap hebben tussen VPIP en PFR (die zijn namelijk in het algemeen meer geneigd 3bets te callen)
| j1nx schreef: | | 2) Mijn 2nd barrel spots bekijken. Dat pak ik verkeerd aan. Ik doe het iets te veel en met de verkeerde handen waardoor ik de pot te groot maak met mensen die naar SD willen (hoe dan ook). |
Ik deed dit ook steeds te veel. Probeer sowiso geen fish te barrelen. Don't. Just bet for Value. ALs je dan andere mensen 3bet doe het dan op scarecards (A, K) .
Het helpt ook als je zelf wat outs achter de hand hebt (SD,FD, of overs)
| j1nx schreef: | | 3) River spel, value bet uitzetten tegen check behind. |
Mijn riverspel is volgens mij ook niet optimaal. Ik snap niet wat je met dat laaste zinsdeel bedoeld: value bet uitzetten tegen check behind. _________________ http://plusev.keenspot.com/d/20071012.html |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 alle posts |
Pagina 12 van 12 |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|