STATS

Totaal aantal PU leden: 10582
Nu online:
0 PU-leden | 0 gasten
Hoogst gemeten: 321

Poker Unlimited Poker Forum
Zoeken  Zoeken   Chat (0) Deze lijst geeft de gebruikers weer die actief waren in de laatste 15 minutenChat 
--| Word Lid! |--  :: Inloggen Log in om je privéberichten te bekijken

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Ga naar pagina Vorige  
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende alle posts
 J1nx's staking topic « Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp » 
Auteur Bericht
Maradonald
BerichtGeplaatst: Di 06 Jan 2009 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Rang: The Dude

0.00 PU

handje 5 laat je idd value liggen, als het een donk is gewoon potbetten.

handje 6 kan de flop raise iets groter ja, naar $0.90 ofzo.
Is verder fine lijkt me.

Handje 7 is raise/fold sowieso slecht, als je hem raised kan je nooit wegleggen als hij over je heen komt denk ik. Dat gezegd hebbende denk ik dat het prima is om het geld hier gewoon erin te krijgen.
Je ligt bijna nooit ver achter en tegen bijv KQ doe je het nog erg goed.

Board: Kh 4d 8h
Dead:

Hand 0: 46.566% 46.57% 00.00% 461 0.00 { AhQh }
Hand 1: 53.434% 53.43% 00.00% 529 0.00 { KsQs }

Bovendien heb je niet heel veel handjes op hem, dus hij zou hier ook best een hand als ThJh kunnen hebben of misschien zelfs wel 5h6h, in welke gevallen je gewoon voor ligt.
lijkt mij gewoon prima om het er op de flop in te krijgen.

EDIT: zelfs tegen AK heb je bijna de odds om te callen, dus het is prima als je het hier op de turn erin krijgt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
recussion
BerichtGeplaatst: Wo 07 Jan 2009 0:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Nr. 2

0.00 PU

alleen even over hand5 hoor.. wtf!!

Flop is 0,60 in 0,85 ofzo (rake he..) dus kan ik enigzins inkomen, maar bet gewoon POT hier. Dat scheelt echt veel voor value op latere streets. En het maakt NIKS uit, ze callen toch wel. Turn is pot ~$5 en je bet maar $2? Wow, bet near pot hier plz. Als pot $5 is bet dan $4.25 a $4.75 denkik. En shove river

echt je moet je value maximaliseren want anders gaat winnen heeeeel erg moeilijk zijn, of als je wel wint kost je jezelf echt gwoon veel geld door niet max te pakken wat je pakken kan

ik ben ook pas sinds heelkort gaan potbetten en sodeju , t werkt nog ook. gwoon doen als het kan:P En ja, wel onthouden dat je alsnog es zal moeten folden als hij raist en iets rept wat je beat heeft. Maar das dan jammer, je moet gwoon je winst maximaleren en maxEV spelen dus
Terug naar boven
j1nx
BerichtGeplaatst: Wo 07 Jan 2009 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Micro Grinder

0.00 PU

Maradonald schreef:
handje 5 laat je idd value liggen, als het een donk is gewoon potbetten.

handje 6 kan de flop raise iets groter ja, naar $0.90 ofzo.
Is verder fine lijkt me.

Handje 7 is raise/fold sowieso slecht, als je hem raised kan je nooit wegleggen als hij over je heen komt denk ik. Dat gezegd hebbende denk ik dat het prima is om het geld hier gewoon erin te krijgen.
Je ligt bijna nooit ver achter en tegen bijv KQ doe je het nog erg goed.

Board: Kh 4d 8h
Dead:

Hand 0: 46.566% 46.57% 00.00% 461 0.00 { AhQh }
Hand 1: 53.434% 53.43% 00.00% 529 0.00 { KsQs }

Bovendien heb je niet heel veel handjes op hem, dus hij zou hier ook best een hand als ThJh kunnen hebben of misschien zelfs wel 5h6h, in welke gevallen je gewoon voor ligt.
lijkt mij gewoon prima om het er op de flop in te krijgen.

EDIT: zelfs tegen AK heb je bijna de odds om te callen, dus het is prima als je het hier op de turn erin krijgt.

Bedankt! Je bevestigd wat ik al dacht, ik ga nog eens goed aan de pokerstove met handje 7.

recussion schreef:
Flop is 0,60 in 0,85 ofzo (rake he..) dus kan ik enigzins inkomen, maar bet gewoon POT hier. Dat scheelt echt veel voor value op latere streets. En het maakt NIKS uit, ze callen toch wel. Turn is pot ~$5 en je bet maar $2? Wow, bet near pot hier plz. Als pot $5 is bet dan $4.25 a $4.75 denkik. En shove river

echt je moet je value maximaliseren want anders gaat winnen heeeeel erg moeilijk zijn, of als je wel wint kost je jezelf echt gwoon veel geld door niet max te pakken wat je pakken kan

ik ben ook pas sinds heelkort gaan potbetten en sodeju , t werkt nog ook. gwoon doen als het kan:P En ja, wel onthouden dat je alsnog es zal moeten folden als hij raist en iets rept wat je beat heeft. Maar das dan jammer, je moet gwoon je winst maximaleren en maxEV spelen dus

Recussion, wat jij hier zegt is precies wat ik dacht en daarom hem ook postten. Ik heb gister avond nog even door wat andere handjes heen gebladerd (win handjes). Ik zie dat ik inderdaad veel te weinig POT bet. Mijn standaard bet is meer 2/3 pot, dit is vaak OK tegen <70BB>70BB <130BB zijn dan brengt me dit vaak in of moeilijke situaties op de river of meestal pak ik de pot en laat ik villain achter met een kleine stack, wat onzin is aangezien ik gewoon makkelijk alles had kunnen pakken.

Ik ga vanavond even verder met deze analyse en voor me zelf even goed uitzoeken hoe ik een goede ezels brug kan maken om op de flop goed naar de stacks te kunnen kijken en daar dan al mijn betting strategy voor de gehele hand te bepalen. (Duh) Ik doe dit gewoon te weinig en laat hier denk ik heeeeeeel veel value liggen in mijn WTSD handjes.
j1nx
BerichtGeplaatst: Vr 09 Jan 2009 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Micro Grinder

0.00 PU

Eergister weer een korte sessie gespeeld, resultaat +1BI

Stats:
Handjes = 432 / VPIP = 20.9 / PFR = 17.6 / AF = 2.18 / 3Bet = 3.9 / WTSD = 19.2 / W$SD = 40.0

Grootste winhandjes

Handje 1: QKo tegen donk op de BTN. Maak nog wel een misclick aangezien ik hem wilde isoleren; Mijn raise ingetikd en dan op het verkeerde knopje Laughing SB is namelijk erg loose en short, maar het ging goed Cool Ik geloofde er geen zak van op de river.
Hidden: 

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.10(BB) Replayer
SB ($3.85)
BB ($17.05)
UTG ($11.15) 64/55/inf/111
CO ($10)
Hero ($11)

Dealt to Hero QK

UTG raises to $0.20, fold, Hero calls $0.20, fold, fold,

FLOP ($0.55) Q32

check, Hero bets $0.50, UTG raises to $1, Hero calls $0.50,

TURN ($2.55) Q325

UTG bets $1.50, Hero calls $1.50,

RIVER ($5.55) Q3256

UTG bets $8.45, Hero calls $8.30,

Hero shows QK
(Flop 87.5%, Turn 84.1%)

UTG shows A8
(Flop 12.5%, Turn 15.9%)

Hero wins $21.10

Handje 2: 99, zette hem op de flop/turn toch op een gehitte aas en bet klein om de raise uit te lokken. Easy call
Hidden: 

Hero ($10.05)
BB ($9.10) 25/13/inf/17 3bet=16.7 (100% BB)
CO ($14.20)
BTN ($12.70)

Dealt to Hero 99

fold, fold, Hero raises to $0.40, BB raises to $0.90, Hero calls $0.50,

FLOP ($1.80) A37

check, check,

TURN ($1.80) A379

Hero bets $1, BB raises to $8.20, Hero calls $7.20,

RIVER ($18.20) A3795

Hero shows 99
(Flop 13.3%, Turn 100.0%)

BB shows AK
(Flop 86.7%, Turn 0.0%)

Hero wins $17.30

Grootste verlies handjes
Eigenlijk maar 1, de rest zijn kleine potjes die ik op moet geven.

Handje 3: Ik wil het flipje wel aangaan tegen shorty, was uiteindelijk geen flipje Confused
Hidden: 

SB ($6.10) 38/9/4.8/64 3bet=9.1 (allemaal in de blinds)
BB ($23.15)
Hero ($10.50)
CO ($7.05)
BTN ($3.85)

Dealt to Hero 99

Hero raises to $0.40, fold, fold, SB raises to $6.10, fold, Hero calls $5.70,

FLOP ($12.30) 3TA

TURN ($12.30) 3TA2

RIVER ($12.30) 3TA22

Hero shows 99
(Flop 8.4%, Turn 4.5%)

SB shows QQ
(Flop 91.6%, Turn 95.5%)

SB wins $11.70

Verder tijdens de sessie geen handjes gemarkeerd als twijfel handjes en ben verder niet ontevreden over de sessie. Heb wat meer op de betsizes gelet icm stacksizes tegen de verschillende stats van de villains om de hand op de flop meer te kunnen plannen. Leek goed te gaan, maar moeten we nog even afwachten.
j1nx
BerichtGeplaatst: Di 13 Jan 2009 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Micro Grinder

0.00 PU

Gods-kolere! Gister avond een wat langere sessie gespeeld en naar mijn mening niet echt slecht ofzo. Wel ENORM slecht weten te hitten en heel veel potjes op moeten geven. Keertje KK tegen AA allin en wat andere crap, maar ook wel het 1 en ander uitbetaald gekregen. Erg weinig setjes geflopt, uit mijn hoofd maar 1 en 1 keer kwads, maar natuurlijk geen echte aktie weten los te peuteren.

Anyway. Op een gegeven moment word het al laat en stop ik er mee. Kijk ik naar het resultaat; -3BI

WTF!

Ik heb de sessie nog niet geanalyseerd omdat het zoals ik al zei erg laat was geworden, maar wel even snel naar de grootste verlies potjes gekeken. Sorteer ik op de pot size zie ik de twee bovenste alleen ~-$7 en ~-$5 staan?????

Dat word weer een stevige analyse de aankomende dagen, hoe kan je nou in godsnaam 3 BI's verliezen aan kleine potjes??????

Als Robin terug is, mag hij mij eens uitleggen hoe je moet pokeren. Want volgens mij ben ik gewoon een noorse zalm.
_superboer_
BerichtGeplaatst: Di 13 Jan 2009 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

The Man

6.00 PU

Als je veel kleine potten verlies speel je waarschijnlijk te weak-tight
j1nx
BerichtGeplaatst: Di 13 Jan 2009 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Micro Grinder

0.00 PU

_superboer_ schreef:

Ben er ook bang voor. Heb mijn stats nog niet bekeken van de sessie, maar gezien de stats van al mijn voorgaande sessie en het gevoel niet anders gespeeld te hebben doet mij vermoede dat er meer aan de hand is.
_superboer_
BerichtGeplaatst: Di 13 Jan 2009 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

The Man

6.00 PU

j1nx schreef:
_superboer_ schreef:

Ben er ook bang voor. Heb mijn stats nog niet bekeken van de sessie, maar gezien de stats van al mijn voorgaande sessie en het gevoel niet anders gespeeld te hebben doet mij vermoede dat er meer aan de hand is.

kijk ook eens naar je (non-)showdown winnings, ik vermoed dat je showdownwinnings flink hoog zijn en je non-showdown winnings erg in de min.. klopt dat?
j1nx
BerichtGeplaatst: Di 13 Jan 2009 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Micro Grinder

0.00 PU

_superboer_ schreef:
j1nx schreef:
_superboer_ schreef:

kijk ook eens naar je (non-)showdown winnings, ik vermoed dat je showdownwinnings flink hoog zijn en je non-showdown winnings erg in de min.. klopt dat?

Spot on!!!!!

Ben nog op werk, maar ik vermoedde dit gister ook al en heb inderdaad een snelle bliek geworpen op de plot in HM waarbij mijn hoge SD winnings mij direct opviel.

Waar moet ik straks naar gaan kijken?

EDIT: Ik voel een railing sessie aankomen. Iemand intresse?
Tureluurs
BerichtGeplaatst: Di 13 Jan 2009 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

The Midnight Rambler

50.00 PU

Kijk eens naar je flop-agressie vs je agressie op latere straten. Als je teveel c-bet en dan te vaak opgeeft op latere straten, kost dat je aardig wat geld op je non-showdown winnings.
Terug naar boven
j1nx
BerichtGeplaatst: Di 13 Jan 2009 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Micro Grinder

0.00 PU

Tureluurs schreef:
Kijk eens naar je flop-agressie vs je agressie op latere straten. Als je teveel c-bet en dan te vaak opgeeft op latere straten, kost dat je aardig wat geld op je non-showdown winnings.

Thnx, was inderdaad ook het eerste waar ik aan dacht. Of ik cbet te veel of ik 2nd barrel te weinig, misschien zelfs beide. Verder ga ik een kijken naar potten waar ik op de turn voor potcontrol ga, wat ik dan vervolgens op de river doe.
Jules v H
BerichtGeplaatst: Wo 14 Jan 2009 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Nr. 2

110.25 PU

Jinx, kijk eens in HM bij de "Players tab" (dus niet de "vs players" onder "cash games")
Selecteer limiet en periode en vul het minimale aantal hands in, indien gewenst.

Klik op "run report" en als je vervolgens je eigen naam opzoekt en daar op klikt zie je onderin een player analyses. Jouw stats worden daar vergeleken met het gemiddelde (van alle spelers in dat report geloof ik)

Misschien heb je daar iets aan ivm je leaks te vinden.
Terug naar boven
j1nx
BerichtGeplaatst: Wo 14 Jan 2009 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Micro Grinder

0.00 PU

Jules v H schreef:
Jinx, kijk eens in HM bij de "Players tab" (dus niet de "vs players" onder "cash games")
Selecteer limiet en periode en vul het minimale aantal hands in, indien gewenst.

Klik op "run report" en als je vervolgens je eigen naam opzoekt en daar op klikt zie je onderin een player analyses. Jouw stats worden daar vergeleken met het gemiddelde (van alle spelers in dat report geloof ik)

Ik weet precies wat je bedoelt, maar ik weet echt niet wat ik eruit op moet maken. Ik weet wel dat groen goed is en rood slecht, maar wat het verder zegt?????

Anyway, had er gister nog de balen van en heb dus een poker vrije dag ingelast. Ik ga dus straks pas kijken naar de sessie, zal dan wel weer wat stats en dergelijke posten.
_superboer_
BerichtGeplaatst: Wo 14 Jan 2009 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat

The Man

6.00 PU

j1nx schreef:
Jules v H schreef:

Ik weet precies wat je bedoelt, maar ik weet echt niet wat ik eruit op moet maken. Ik weet wel dat groen goed is en rood slecht, maar wat het verder zegt?????

Anyway, had er gister nog de balen van en heb dus een poker vrije dag ingelast. Ik ga dus straks pas kijken naar de sessie, zal dan wel weer wat stats en dergelijke posten.

kun je een screenshot maken en die hier plaatsen?
j1nx
BerichtGeplaatst: Wo 14 Jan 2009 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Micro Grinder

0.00 PU

OK jongens, hier komt ie dan. Ik gooi me helemaal open, ga niet zitten flamen enzo (zeg dan niets)

Ik ben hier om te leren en klaarblijkelijk doe ik zeker iets niet helemaal juist, of wel dan hoor ik dat ook graag. Ik ben gewoon een strevertje en wil altijd de beste wil zijn.

Allereerst dan maar even een graph van de progressie "so far", wilde dit eigenlijk alleen bij de 10k stappen doen, maar goed.

Hidden: 

Zoals je ziet liggen naar mijn mening de non showdown winnings en de showdown winnings verkeerd om?

OK dat is dat, dan nu een shitload aan stats die eventueel van belang kunnen zijn. Ja ik weet 5k handjes is klein, maar de algemene startende trend is er misschien uit te halen.

Eerst maar even de stats van alle handjes tot nu toe;

* VPIP% = 18.3
    * PFR% = 15.1
    * 3Bet% = 3.0
    * WTSD% = 25.2
    * W$SD% = 44.1

* Agg. F = 2.15
    * Flop Agg. F = 3.27
    * Turn Agg. F = 1.37
    * Riv Agg. F = 1.55

* Cold Call % = 7.8
    * Steal % = 33.6
    * Check/Raise = 5.4

Globaal gezien en gebaseed op de kennis die ik nu heb mag de 3bet wel iets ophoog denk ik. De aggresie factoren moet van flop tot river aflopen, waarbij alles wel iets omhoog mag, maar de turn zo en zo tussen de flop en de river moeten zitten. Steal percentage is eigenlijk ook wel laag alleen weet ik niet wat de standaard is van deze limieten. Je zit vaak met loose spelers, maar als die links van je zitten waardoor je niet kan stelen maak je volgens mij al de fout door op de verkeerde stoel te zitten.

Graag hoor ik jullie mening over deze stats.

Dan dezelfde lijst van de afgelopen sessie die dit eigenlijk allemaal te weeg bracht;

* VPIP% = 17.8
    * PFR% = 14.5
    * 3Bet% = 1.7
    * WTSD% = 21.1
    * W$SD% = 35.6

* Agg. F = 1.78
    * Flop Agg. F = 2.85
    * Turn Agg. F = 1.16
    * Riv Agg. F = 1.31

* Cold Call % = 6.9
    * Steal % = 32.1
    * Check/Raise = 1.1

Zelfde kommentaar als hierboven, wat vinden jullie?

Dan het volgende. Wie weet een paar goede HM filters om te kijken waar de fouten zouden kunnen zitten gebaseerd op deze stats en zodat ik die handjes zou kunnen bekijken?

OK en dan de screenshot over die player analysis, geen idee wat ik daar mee kan/moet

Zo dat was zomaar een greep uit alles wat je wel niet met HM (man wat is dat programma sterk), mocht je nu iets anders willen zien of iets missen, zeg het gewoon dat zal ik dat hier ook nog wel even plaatsen.

Verder heb ik ook wel intresse in een sessie review van de afgelopen sessie. Ik ga natuurlijk niet zomaar hier 1k aan handjes neer gooien, dus mocht je er wel zin in hebben om mij daarme te helpen dan hoor ik het graag en stuur ik de HH even op. Tuurlijk hoef je dan niet alle handjes te bekijken, gewoon er doorheen lopen en kijken of je ergens gekke dingen ziet is genoeg en alle beetjes helpen dacht ik zo.

Robin, ik weet niet of je nog een beetje mee zit te lezen, maar aangezien het ook jouw aan gaat ben ik wel benieuwd wat jij tot nu toe te zeggen hebt. Ik weet dan mijn BR voor jouw onderhand niet meer is als een BI, maar zou het op prijs stellen als je even de thumb up of down geeft zover. Ik hoop eigenlijk ook een beetje dat we het terug brengen van enkele WII speletjes kunnen combineren met een sweat sessie ofzo Cool

OK jongens ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen.
_superboer_
BerichtGeplaatst: Do 15 Jan 2009 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

The Man

6.00 PU

5K handjes is inderdaad heel weinig maar ik zal even kort commentaar geven op je post.

j1nx schreef:

Hidden: 

Zoals je ziet liggen naar mijn mening de non showdown winnings en de showdown winnings verkeerd om?

Verkeerd om kunnen ze niet zitten, ze hangen namelijk af van de stijl die je speelt. Speel je erg agressief, dan haal je je winsten voornamelijk uit je non-showdown winnings, je wint dan namelijk veel potten doordat de ander opgeeft. Speel je erg tight dan haal je meestal je winnings uit de showdown doordat je vaker de betere hand hebt. Als je showdown winnings te laag zijn (wat denk ik het geval is als ik je redelijk tighte stats bekijk) dan haal je te weinig value uit je handen. Waarschijnlijk moet je vaker de river valuebetten en grotere potten bouwen. Als je non-showdown winnings erg laag zijn kun je die verhogen door agressiever te spelen en meer potten te pakken terwijl je niet de beste hand hebt.

Citaat:

Eerst maar even de stats van alle handjes tot nu toe;

* VPIP% = 18.3
    * PFR% = 15.1
    * 3Bet% = 3.0
    * WTSD% = 25.2
    * W$SD% = 44.1

* Agg. F = 2.15
    * Flop Agg. F = 3.27
    * Turn Agg. F = 1.37
    * Riv Agg. F = 1.55

* Cold Call % = 7.8
    * Steal % = 33.6
    * Check/Raise = 5.4

VPIP, PFR en 3bet zijn opzich niet verkeerd voor deze limiet, veel 3betten is niet nodig, maar kan wel een leuke extra profit opleveren. WTSD% is volgens mij ook niet verkeerd, maar je W$SD% is wel redelijk laag, dit kun je verhogen door marginale handen eerder weg te folden en door je draws niet alleen af te callen.

Aggression factor mag wel iets omhoog, zeker op de turn, misschien vaker 2nd barelen?
Steal% is opzich ook niet verkeerd, maar hoger kan je meer opleveren aangezien je dan toch altijd in positie zit.

Citaat:

Dan dezelfde lijst van de afgelopen sessie die dit eigenlijk allemaal te weeg bracht;

* VPIP% = 17.8
    * PFR% = 14.5
    * 3Bet% = 1.7
    * WTSD% = 21.1
    * W$SD% = 35.6

* Agg. F = 1.78
    * Flop Agg. F = 2.85
    * Turn Agg. F = 1.16
    * Riv Agg. F = 1.31

* Cold Call % = 6.9
    * Steal % = 32.1
    * Check/Raise = 1.1

Je W$SD% is hier wel heel erg laag, zou toch echt wel richting 47+ moeten. Maar over een kleine sample zegt het erg weinig. Verder zo'n beetje zelfde commentaar als hierboven.

Citaat:

OK en dan de screenshot over die player analysis, geen idee wat ik daar mee kan/moet

De player analysis vergelijkt je eigen stats met het gemiddelde van je database. De meest opvallende dingen worden hier dan ingezet.
Low Raise 4bet: waarschijnlijk heb je gewoon nog niet echt goede handen gehad als je ge4bet werd, gaat ook maar over een erg kleine sample, als je nu een keer wel een 4bet zou raisen zit je al op het gemiddelde.
Very high river cbet: blijkbaar probeer je op de river dus toch vaak te valuebetten, maar waarschijnlijk regelmatig met marginale handen die je beter behind kunt checken.
Very high fold to flop cbet: Waarschijnlijk geef je toch iets te veel respect voor een c-bet, je kan best een keer c/r op bijvoorbeeld een Q43r board waar villain bijna nooit gehit heeft. Probeer in positie ook iets meer te floaten misschien
Highfold to river cbet: veel te kleine sample om iets over te zeggen
Flop - Low Bet reraise: Als je c-bet wordt geraised geef je blijkbaar altijd op of call je alleen?
Flop - High fold: Ik denk dat dit komt door te vaak folden voor donkbets of check/raises
Flop - low bet IP: Bet je nauwelijks in positie als er naar je toe wordt gecheckt? Erg profitable als de pfr'er checkt
Flop - High bet reraise: Erg kleine sample, maar wel vreemd dat deze wel hoog is als je niet zelf hebt geraised pf en laag als je wel zelf hebt geraised pf.
Limped flop - very low bet: In een limped pot kun je any pair, any draw, any ace high betten op de flop, dit doe je echt te weinig.
Limped flop - high fold: blijkbaar geef je toch te vaak op en geef je te veel respect voor een bet in een limped pot.
Limped flop - low raise: zelfde als de 2 hierboven
Flop vs 3bet - high check/fold: kleine sample, maar misschien call je te makkelijk 3bets
Flop vs 3bet - very high fold: zelfde als hierboven en misschien kun je in positie eens een cbet floaten tegen iemand die teveel 3bet en cbet
Turn - low c/r: blijkbaar probeer je hier haast nooit value te halen door een c/r, vaak kun je op deze manier ervoor zorgen dat villain potcommited is op de river en je daar dus ook meer value haalt
Turn - Very low raise: zelfde als hierboven
River - High bet reraise: sample zegt niet echt iets, maar misschien probeer je te vaak te c/r op de river terwijl villain regelmatig behind checkt met marginale handen waar hij anders misschien wel had gecalld.
river - low fold: blijkbaar call je toch iets te vaak op de river met matige handen

Hopelijk herken je iets in de uitleg van hierboven en kun je je spel er door aanpassen!

Succes
j1nx
BerichtGeplaatst: Do 15 Jan 2009 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Micro Grinder

0.00 PU

Thx man!

Maar even snel een vraag om het doorlezen wat makkelijker te maken;

Citaat:

Ik weet wel dat groen goed is en rood slecht, maar wat het verder zegt?????

Volgens mij moet ik dit anders om zien? Groen staat voor "leak" of niet. Deze stats zijn om leaks bij je tegenstander te ontdekken toch, waardoor je de groene dingen zou moeten uitbuiten en dus als je naar je zelf kijkt dan moet je de groene dingen aanpakken en niet de rode. Of niet?
_superboer_
BerichtGeplaatst: Do 15 Jan 2009 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat

The Man

6.00 PU

j1nx schreef:
Thx man!

Citaat:

Volgens mij moet ik dit anders om zien? Groen staat voor "leak" of niet. Deze stats zijn om leaks bij je tegenstander te ontdekken toch, waardoor je de groene dingen zou moeten uitbuiten en dus als je naar je zelf kijkt dan moet je de groene dingen aanpakken en niet de rode. Of niet?

Volgens mij betekent het alleen of het hoog of laag is, groen voor laag en rood voor hoog..
j1nx
BerichtGeplaatst: Do 15 Jan 2009 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Micro Grinder

0.00 PU

_superboer_ schreef:
j1nx schreef:
Thx man!

Citaat:

Volgens mij betekent het alleen of het hoog of laag is, groen voor laag en rood voor hoog..

hmm, zo ziet het er niet naar uit. Zou ik ook wel vreemd vinden aangezien voor de ene stats hoog = goed, terwijl voor een andere stats misschien laag = goed. Zo ontgaat de kracht van de kleurtjes wel een beetje.

Maar goed ik ben even aandachtig aan het lezen en aan het proberen de informatie terug te koppelen naar mijn spel.
_superboer_
BerichtGeplaatst: Do 15 Jan 2009 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat

The Man

6.00 PU

j1nx schreef:
_superboer_ schreef:
j1nx schreef:
Thx man!

Citaat:

hmm, zo ziet het er niet naar uit. Zou ik ook wel vreemd vinden aangezien voor de ene stats hoog = goed, terwijl voor een andere stats misschien laag = goed. Zo ontgaat de kracht van de kleurtjes wel een beetje.

Maar goed ik ben even aandachtig aan het lezen en aan het proberen de informatie terug te koppelen naar mijn spel.

Maar toevallig klopt het wel bij jou report, en nog toevalliger ook bij mijn report Wink

Misschien ook nog handig om de "plugging leaks" artikelen in holdem manager te lezen. Daarbij maken ze ook gebruik van verschillende filters om bepaalde leaks op te zoeken.
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Ga naar pagina Vorige  
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende alle posts
Pagina 4 van 12

Ga naar: