STATS

Totaal aantal PU leden: 10582
Nu online:
0 PU-leden | 0 gasten
Hoogst gemeten: 321

Poker Unlimited Poker Forum
Zoeken  Zoeken   Chat (0) Deze lijst geeft de gebruikers weer die actief waren in de laatste 15 minutenChat 
--| Word Lid! |--  :: Inloggen Log in om je privéberichten te bekijken

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Ga naar pagina Vorige  
1, 2, 3, 4, 5 alle posts
 Papsie en Mamsie go Vegas « Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp » 
Auteur Bericht
Mamsie
BerichtGeplaatst: Ma 30 Aug 2010 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Dr. Evil

2.00 PU

ThunderStorm schreef:
hsJ schreef:
again een nice update Very Happy

Jammer dat je weer bijna naar huis gaat tog?

Ze zijn al terug hoor, dit is achteraf een verslag Wink
Idd nice updates mamsie Very Happy

Ja we zijn al terug. Had alles op papier gelogd, want Internet cafes kennen ze niet in Vegas. Nee, Internet Terminals met $5 min tarief. Hum, daar heb je veel andere leuke dingen voor Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
squint-eye
BerichtGeplaatst: Di 31 Aug 2010 0:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Rang: Jackie Treehorn

313.00 PU

Erg leuke verhalen en foto's Mamsie.
Jarloersmakend dat wel Wink
Terug naar boven
Mamsie
BerichtGeplaatst: Di 31 Aug 2010 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Dr. Evil

2.00 PU

squint-eye schreef:
Erg leuke verhalen en foto's Mamsie.
Jarloersmakend dat wel Wink

Dat was natuurlijk ook de bedoeling Laughing
Het was gewoon een ontzettend gave stad om in te verblijven, 1 groot pretpark eigenlijk. Een must voor zonder kids. Er waren wel veel gezinnen in ons hotel, maar mij lijkt het helemaal niks. Kids dumpen met een allday ride pas van Circus Circus, zelf samen op stap gaan en dan mobiel contact houden. Er hingen zelfs signs "We care. Do not leave your kids alone.". Dat zegt genoeg...
Terug naar boven
Mamsie
BerichtGeplaatst: Wo 08 Sep 2010 9:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Dr. Evil

2.00 PU

De laatste dag

Op deze laatste dag had ik nog zin in 1 buffet. Aangezien Riviera aan de overkant zat en we daaar 10% korting kregen met de clubcard was de keus snel gemaakt. Toen we daar waren bleek je een omelet versgebakken te kunnen krijgen, nou en daar hebben we van gesmult. Een echte aanrader! Ondertussen werd de lunch al klaargezet en wow, dat zitten complete maaltijden tussen: Prime Rib, srimps, steaks, etc. Helemaal voldaan even terug naar Circus Circus want Erik moest nodig poepen. En niets poept zo lekker als op je eigen kamer. Ik had nog een voucher voor $30 chips kopen en $45 krijgen met een starterspakket. Aangezien ik heel graag wilde BJ'en in het echt was dit mijn kans. Ik zocht een tafel uit met weinig mensen (niet moeilijk 's ochtends) en ging zitten. Links van mij zat een neger die drie tegelijk speelde met $25 elk. En rechts een oudere dame met $5 min inzet. Ik maakte een stapeltje van mijn $5 speciale chips (niet inwisselbaar) en ging wat onwennig zitten. Mijn buurman zat al met een biertje en was in een goede bui. Hij geloofde heilig in het wrijven onder je azen om BJ te krijgen en natuurlijk deed ik met hem mee. Dan deden we een speciale handshake en riepen "Yeah baby!". Geweldig!!! Dikke lol met hem. Ik wilde de dealster een tip geven en natuurlijk kreeg ik uitgelegd hoe dat moest: een $1 munt boven je inzet zetten. Als je won kreeg de dealer de tip, anders het huis. Mijn speciale chips bleven staan als ik won en dan kreeg ik een echte $5 ernaast. Die ging natuurlijk naar mijn stapel en de speciale werd weer ingezet. Zo maakte ik met geluk $71,50 gewone chips van mijn $45 speciale. Ik heb 1 keer een foutje gemaakt door met TT stand te doen met 8 tegen ipv splitsen. Ik had dikke lol gehad dankzij de buurman aan tafel. Erik was ondertussen klaar en kwam ook even kijken. Toen al mijn speciale chips op waren gestopt en zijn we Tshirts gaan shoppen en souvenirs.

http://www.youtube.com/watch?v=SKjUEtk_2I0

Nu kwam het deel van de dag waar we naar uitkeken: de rides op de Stratospere! Een Allday pass gekocht met $5 korting (voucher bij de HeliUSA gescoord) voor $31 nu p.p. Snel naar boven, op naar X-scream. Toen we wilden instappen zei de dame doodleuk: meneer, uw bril moet af of een "strap" moet eraan. Met -8 wilde Erik absoluut met bril de ride doen, dus gevraagd of ze die Straps verkochten. Nee. Misschien in de winkel op dit niveau. Nee......Al mopperend naar beneden weer naar de winkels. In de winkels die zonnenbrillen verkochten gevraagd en Nee....misschien bij de zonnenbrillenstand.....??? Ze verkochten toch zonnenbrillen.....Nog meer mopperend op zoek naar die stand. En ja hoor, voor $3 een Strap gescoord...Waanzinnig land......

De X-scream viel tegen. Wel leuk om over de rand te gaan, maar helaas niet opwindend genoeg ook al zaten we voorin.....Tja, afwijking. Als je meer dan 600 keer (Erik bijna 1000 keer) aan een parachute gehangen hebt is het niet eng meer de grond te zien....op 830 voet hoogte....

Daarna de Big Shot gedaan en die was super gaaf! Je kwam even los dus AIRTIME!!! Yeahaaaaa. En het uitzicht over Vegas is supergaaf tijdens de ride. Die hebben we vier keer gedaan.

Insanity was gesloten dus geinformeerd of we de SkyJump konden gaan doen. Vanaf de toren springen met een kabel op de rug. $99. Die wilden we supergraag doen. Het kom om half zes en dat zou nog precies kunnen voordat we naar Ka de Show moesten (die begon om 21.30). Maar dan konden we niet dineren zoals eerst het plan was, dat werd een fastfood maar weer dan. Geboekt en nog een anderhalf uur wachttijd. Ondertussen hoorden we dan Insanity open was gegaan! Jippie! Daar aangekomen was er een cameraploeg en nog 1 passagier. We konden precies mee. Hij was opengegaan voor de cameraploeg uit Japan waarschijnlijk. Nou, die ride in inderdaad insane! Geweldig!!!

Tijd voor de Skyjump. We moesten natuurlijk weer anti-doodval briefjes ondertekenen en daarna kregen we een speciaal overal aan en een harnas. O wat voelde dat weer lekker een harnas om. Alsof je weer een parachute omkreeg.... Ik had lekkere kriebels in mijn buik. Eindelijk weer iets echt spannends!! Ik mocht eerst en gaf nog snel Erik een kus. Daar ging ik. Op 830 voet (ongeveer 280 meter) boven de grond op een plateautje naar de rand lopen. Ik ging staan, moest mijn handen links en rechts vasthouden aan stangen. Daar kwam mijn count: "This is the count voor Antoinette: 5 - 4 - 3- 2 - 1." en ik sprong zonder na te denken (routine??). Ik zoefde naar beneden. Keek eerst omlaag en bedacht dat dat saai was en genoot van het uitzicht van de strip. De versnelling die ik verwacht had bleef helaas uit. Het was een constante rit naar de bullseye. Ik maakte een mooie landing en was blij dat mijn enkels het gehouden hadden (die heb ik kapotgesprongen met parachutespringen). Met een dikke smile op mijn gezicht snel omgekleed om Erik te bekijken Die ervaarde het springen ook als automatisch en had tijdens het vallen zijn houding gecorrigeerd zodat hij vlak horizontaal lag. Dat hadden ze niet verwacht, want hij kwam bijna met zijn gezicht in de rubberen matten terecht...woehaa.....maar ook hij had de spanning vooraf het leukst gevonden.

Snel naar CC terug om om te kleden (=sweater mee) en tickets mee te nemen. Bij de balie de checkout nog even geregeld en bij Slotsoffun nog een subje gegeten. De busrit was erg druk en we deden wel 45 min over rit naar MGM.

Ka was onbeschrijfelijk mooi. Mijn mond viel telkens open van verbazing. Vooral het hellend vlak waarop de dansers vochten in slowmotion was super gaaf. Dat moet je gewoon zien als je de kans krijgt. En we zaten zo perfect vooraan met onze $55 tickets!

Tja, terug naar het hotel en onder het genot van een Samual Adams halve liter ingepakt en de wekker gezet.....morgen weer naar huis....

Ja Las Vegas was super. En we moeten gewoon nog een keer terug, want we hebben nog niet alles gezien.......
Terug naar boven
j1nx
BerichtGeplaatst: Wo 08 Sep 2010 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Micro Grinder

0.00 PU

OMG, van een 300 meter hoog gebouw afspringen aan een kabel en dan ijskoud de spanning vooraf het grootst vinden. Bij mij hadden ze die harnas toch even grondig van bruinige vlekken mogen ontdoen. Very Happy
messenger dorstig hart
BerichtGeplaatst: Wo 08 Sep 2010 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

The Man

42.63 PU

j1nx schreef:
OMG, van een 300 meter hoog gebouw afspringen aan een kabel en dan ijskoud de spanning vooraf het grootst vinden. Bij mij hadden ze die harnas toch even grondig van bruinige vlekken mogen ontdoen. Very Happy

Haha. mij zouden ze zover moeten drogeren dat ik de hele wereld voor een spekpannekoek aan zou zien voor ik me in zo'n harnasje zou laten hijsen.

Maar wat een leuke spannende update mamsie.
Mamsie
BerichtGeplaatst: Wo 08 Sep 2010 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Dr. Evil

2.00 PU

Tja het schijnt een genetische afwijking te zijn, die drang naar adrenaline en de plezierige beleving van gevaar Cool Alhoewel ik het in mijn broek doe bij een skihelling stijl naar beneden. Dan kun je echt vallen. Zo hoog is het gewoon mooi Wink
Terug naar boven
squint-eye
BerichtGeplaatst: Wo 08 Sep 2010 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Rang: Jackie Treehorn

313.00 PU

rofl @ j1nx en MDH !!!
(zit ook meer in mijn straatje, schijterd (leuke woordspeling))

OMG wat gaaf Mamsie, de los van hoogte springen hoeft van mij niet zo, maar die atracties zijn wel erg gaaf!

Moeten ook maar eens gaan denken aan Vegas geloof ik.
Erg leuke blog heb je er van gemaakt, erg van genoten!
Terug naar boven
fashionhans
BerichtGeplaatst: Wo 08 Sep 2010 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

The Bad Clown

0.00 PU

Mamsie schreef:
Tja het schijnt een genetische afwijking te zijn, die drang naar adrenaline en de plezierige beleving van gevaar Cool Alhoewel ik het in mijn broek doe bij een skihelling stijl naar beneden. Dan kun je echt vallen. Zo hoog is het gewoon mooi Wink

als ik op een board op een skihelling sta maakt het me echt niet uit hoe steil het is, dan heb ik namelijk controle over wat ik doe....
over dat naar beneden laten vallen, komt het ws op hetzelfde neer als wat mdh zei...

aan de andere kant als ik me toch over laat halen zoiets te doen vind ik het als het afgelopen is wél heel erg tof...
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Ga naar pagina Vorige  
1, 2, 3, 4, 5 alle posts
Pagina 5 van 5

Ga naar: