STATS

Totaal aantal PU leden: 10582
Nu online:
0 PU-leden | 0 gasten
Hoogst gemeten: 321

Poker Unlimited Poker Forum
Zoeken  Zoeken   Chat (0) Deze lijst geeft de gebruikers weer die actief waren in de laatste 15 minutenChat 
--| Word Lid! |--  :: Inloggen Log in om je privéberichten te bekijken

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  
 Week 16: JJ met overcard op de turn « Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp » 
Auteur Bericht
Oord
BerichtGeplaatst: Di 12 Feb 2008 12:39    Onderwerp: Week 16: JJ met overcard op de turn Reageren met citaat

RhinoFish

696.00 PU

En een ingezonden handje van de Eend.

Citaat:
***** Hand History for Game 6740936146 *****
$200 USD NL Texas Hold'em - Thursday, January 31, 13:40:00 ET 2008
Table Table 127301 (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 3: FullTimeDonk ( $377.10 USD )
Seat 4: Easychip84 ( $237.10 USD )
Seat 5: Pushmann ( $169.80 USD )
Seat 6: BigNuts90210 ( $200 USD )
Seat 1: The_Eenddd ( $347.10 USD )
Seat 2: Weltmeister2007 ( $197 USD )
Easychip84 posts small blind [$1 USD].
Pushmann posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to The_Eenddd [ Klaveren Boer Ruiten Boer ]
BigNuts90210 folds.
The_Eenddd raises [$7 USD]
Weltmeister2007 folds.
FullTimeDonk calls [$7 USD]
Easychip84 folds.
Pushmann folds.

** Dealing Flop ** [ Klaveren 5, Klaveren 9, Ruiten 7 ]

The_Eenddd bets [$12 USD]
FullTimeDonk raises [$42 USD]

The_Eenddd calls [$30 USD]

** Dealing Turn ** [ Klaveren Heer ]
The_Eenddd checks.
FullTimeDonk bets [$70 USD]

The_Eenddd calls [$70 USD]

** Dealing River ** [ Harten 7 ]

The_Eenddd checks.
FullTimeDonk checks.

Villain loopt 14/12/6.5 over 121 handjes, alhoewel ik tijdens deze hand nog minder informatie had en hij iets als 19/16/6 liep. Voor de rest geen reads.

Mijn eigen image was heel slecht aan tafel, ik was constant potten aan het opzoeken met easychip (donk) en ik liep zelf iets van 30/25/4 denk ik.

Belangrijkste punt is de turn + je riverplan denk ik. (Flop had ik kunnen shoven maar deed ik bewust niet)
KleuterPoker
BerichtGeplaatst: Di 12 Feb 2008 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat

The Infamous Infant

0.00 PU

Ik had denk ik de turn gefold. Deze lijn pak ik de laatste tijd wel vaker. Ik call dan van een TAG zijn flop bet nog wel. Maar als hij de turn sterk doorvuurt fold ik prob 80% van de keren. Dit was denk ik 1 van die keren geweest

Edit; Alhoewel, als ik je image bekijk en er vanuit ga dat hij dit ook weet. is misschien een CRAI op de river niet een heel verkeerde move....
The_End
BerichtGeplaatst: Di 12 Feb 2008 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Bamihapje

1233.00 PU

Wilde nog even toevoegen:

Wat denken jullie dat op de flop het beste is? Gezien mijn image en zijn stats op dat moment? Ik denk dat er voor zowel pushen als callen/folden wel argumenten voor te vinden zijn.

Ik pushte niet omdat ik hem door wilde laten bluffen voor het geval hij op een bluff zat. Maar ben benieuwd of jullie een betere lijn hebben (want die is er zeker wel imo Smile )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
benbeun
BerichtGeplaatst: Di 12 Feb 2008 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Dr. Evil

0.00 PU

Villain is een tight agressive, en aan zijn preflop stats te zien zal hij betere handen 3betten en handen als AQo AJs KQs waarmee hij voorligt op jouw range (zo maniakaal als je nu speelt) vaker callen omdat hij de meeste handen in je range domineert en hij jou in een lastige positie probeert te brengen postflop.

Implied odds handen als suited connectors of pocketpairs zou hij tegen jouw niet mogen callen aangezien je vaak met junk raised en dus minder/weinig implied odds heeft.

Daarom vind ik je flop call verkeerd, hij kan hier makkelijk met zijn AF een flushdraw met overs raisen, en dit is een hand die je moet laten betalen, en dus 3betten. Uiteraard zitten er ook sets in zijn range, maar met zijn agressie mag je draws absoluut niet uitsluiten en dus moet je hier 3betten.

De turn is erg slecht voor je, zijn hele range complete hier en je beat alleen een bluf, as played zou ik hier folden.

Flop call argumenten zou ik graag horen van je :> een TAG heeft hier weinig air, behalve AIR met minimaal 6 outs op je (AK/AQ/KQ, 8Cool
Terug naar boven
ThunderStorm
BerichtGeplaatst: Di 12 Feb 2008 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat

The Man

21.00 PU

Villain speelt blijkbaar vrij tight en agressief.
Het feit dat hij je raise PF slechts called zegt wss dat hij op een marginale hand voor zijn range zit.
IMO vallen handen als AQo en lagere PPs hieronder.
Ik vind je flopbet van 12$ vrij laag, rekening houdend met de draws op tafel.
Lijkt me beter om hier gwoon 16/17$ erin te gooien.
Vervolgens raised hij jouw bet, wat op dit moment nog van alles kan betekenen (aangezien je als een maniac aan het spelen bent op die tafel qua stats).
Een call is uiteraard niet 100% verkeerd, maar op zo'n moment zou ik zeker kiezen voor een reraise(of meteen pushen.. net waar je zin in hebt Razz).
Gooit hij je vervolgens all-in, kun je ervoor kiezen om te folden.
Called hij, weetje dat die iig geen complete AIR heeft.
De turn is uiteraard zeer lelijk voor jou.. Veel handen in zijn range zullen een K erin hebben.
En het complete ook nog eens een mogelijk flushdraw. (Stel dat hij met AQs een semi-bluff deed op de flop, heeft hij nu een heerlijke hand)
Ik denk niet dat je, hoe je dat hand hier hebt gespeeld, veel handen beat hebben die hier een flinke raise tegen aan gooien.
Uiteraard kan het een bluf zijn, maar die kans is imo veel kleiner dan de kans op een daadwerlijk goede hand van hem. Dus de turn is voor mij een clear fold.
Je besluit toch te callen, en de river komt als het ware een blank, hij verbeterd jou niet, en helpt geen enkele hand in zijn range om jou alsnog te verslaan. Eigenlijk had je al niet bij de river mogen aankomen, en ik vind ook zeker niet dat je hier moet gaan raisen. Krijg je een raise tegen je, jammer dan.. lekker folden en op naar de volgende hand.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren   Pagina 1 van 1

Ga naar: