|
 |
|
| Week 18: JQs for value tegen Donkey Kong |
« Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp » |
| Auteur |
Bericht
|
| Oord |
Geplaatst: Vr 29 Feb 2008 22:20 Onderwerp: Week 18: JQs for value tegen Donkey Kong |
|
|
 RhinoFish
Geregistreerd op: 29 Okt 2006 Berichten: 3879 Woonplaats: Leiden 696.00 
|
Onderstaand handje is tegen de Villain die in de KK hand afhaakt op de flop. Hij is 61/9/0.8, met turn AF 0,92 en river AF 0,6 over 132 handjes.
Ik heb een note op hem dat ik hem heb zien miniraisen preflop met KK/A9s. Verder geen reads want m'n note zegt alleen DONKEY KONG
| Citaat: | POKERSTARS GAME #15550059057: HOLD'EM NO LIMIT ($1/$2) - 2008/02/25 - 18:09:45 (ET)
Table 'Diotima III' 6-max Seat #5 is the button
Seat 1: Cadillacmann ($187 in chips)
Seat 2: Oord ($199 in chips)
Seat 3: Jager244 ($241 in chips)
Seat 4: brianyut ($199 in chips)
Seat 5: HAUK007 ($53.15 in chips)
Seat 6: TaiwanStyle ($342.60 in chips)
TaiwanStyle: posts small blind $1
Cadillacmann: posts big blind $2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Oord [ ]
Oord: raises $6 to $8
Jager244: folds
brianyut: folds
HAUK007: calls $8
TaiwanStyle: folds
Cadillacmann: raises $6 to $14
Oord: calls $6
HAUK007: calls $6
*** FLOP *** [ ]
Cadillacmann: bets $14
Oord: calls $14
HAUK007: folds
*** TURN *** [ ] [ ]
Cadillacmann: bets $20
Oord: raises $52 to $72
Cadillacmann: calls $52
*** RIVER *** [ ] [ ]
Cadillacmann: bets $32
Oord: raises $67 to $99 and is all-in
Cadillacmann: calls $55 and is all-in |
Goed voor value gespeeld? _________________ Fold'em |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Blok |
Geplaatst: Wo 05 Mrt 2008 13:34 Onderwerp: |
|
|
 The Man
0.00 
|
UTG met JQs raisen. I like your style
Zelf vind ik het een heel goed speelbare hand, als je er maar goed mee weet om te gaan (dus je moet een toppair weg kunnen leggen), maar dat Emperor dat wel kan mag duidelijk zijn.
Preflop wordt je geminraised, dan zouden de alarmbellen kunnen gaan rinkelen, al deed hij dat ook met A9s. Vandaar dat ik ook op de flop call, geen flauw idee of je hier de beste hand hebt of niet, want je kan net zo goed tegen KK aankijken. Op de turn wordt dat natuurlijk een heel ander verhaal als je two pair maakt, dan is raisen zeker de beste manier om dit te spelen. Je wordt gecalled en er wordt niet geshoved, dus dan ben ik al voor 90% zeker dat je in ieder geval op de turn de beste hand hebt.
De K op de river is waarschijnlijk de kaart die ervoor zorgt dat je wat extra centen pakt, omdat ik denk dat villain hier met AK zit (preflop 3bet, c-bet op de flop, secondbarrel op de turn waarna hij callt met een gutshot en 2 overcards, toppair op de river). Ik zou hier ook pushen en waarschijnlijk tegen AK aankijken. _________________ Een dag niet all-in is een dag niet geleefd. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
| Mtyn |
Geplaatst: Wo 05 Mrt 2008 15:25 Onderwerp: |
|
|
 L33t
467.00 
|
Zal ik ook nog even kort reageren, lekkere donk, minraist met o.a. KK/A9s. Jij hebt QJs en raist UTG, zoals Blok al zegt, als je weet hoe je hem moet spelen is er niets mis mee, maar ik doe het zelf niet te vaak.
Je flop TPGK en de donk bet 1/3 pot. Lijkt me niet echt een sterke bet, maar ja, het is ook een donk he. Het is me (en jouw wss ook) onduidelijk hoe hij lagere pp's speelt, maar die zitten mi ook in zijn range, naast Ax en de hogere pp's en sc's. Ik zou hier ook lekker mee callen aangezien je in deze spot niet all in gezet wilt worden.
Je turnt vrij goed en hij bet iets meer dan 1/3 pot. Een reraise zou ik hier zeker doen, aangezien je hier tegen veel handen voorloopt, zoals AQ/AJ, maar ook AA/KK. Mocht hij drawen naar de straat met een AT achtige hand dan wil je hem daar natuurlijk ook voor laten betalen.
Hij called je en op de river komt de K. Ik vind dit toch een gevaarlijke kaart, omdat je in je note's A9s (wss AT ook wel) en KK aangeeft als minraising hands pf.
Folden gaat zowieso niet meer, maar ik zou er toch sterk naar neigen om deze hand af te callen op basis van de note's.
Ben benieuwd wat jij hier van vind. _________________ Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Blog |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
 |
|
Pagina 1 van 1 |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|