STATS

Totaal aantal PU leden: 10582
Nu online:
0 PU-leden | 0 gasten
Hoogst gemeten: 321

Poker Unlimited Poker Forum
Zoeken  Zoeken   Chat (0) Deze lijst geeft de gebruikers weer die actief waren in de laatste 15 minutenChat 
--| Word Lid! |--  :: Inloggen Log in om je privéberichten te bekijken

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  
 Week 18: JQs for value tegen Donkey Kong « Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp » 
Auteur Bericht
Oord
BerichtGeplaatst: Vr 29 Feb 2008 22:20    Onderwerp: Week 18: JQs for value tegen Donkey Kong Reageren met citaat

RhinoFish

696.00 PU

Onderstaand handje is tegen de Villain die in de KK hand afhaakt op de flop. Hij is 61/9/0.8, met turn AF 0,92 en river AF 0,6 over 132 handjes.

Ik heb een note op hem dat ik hem heb zien miniraisen preflop met KK/A9s. Verder geen reads want m'n note zegt alleen DONKEY KONG Wink

Citaat:
POKERSTARS GAME #15550059057: HOLD'EM NO LIMIT ($1/$2) - 2008/02/25 - 18:09:45 (ET)
Table 'Diotima III' 6-max Seat #5 is the button
Seat 1: Cadillacmann ($187 in chips)
Seat 2: Oord ($199 in chips)
Seat 3: Jager244 ($241 in chips)
Seat 4: brianyut ($199 in chips)
Seat 5: HAUK007 ($53.15 in chips)
Seat 6: TaiwanStyle ($342.60 in chips)
TaiwanStyle: posts small blind $1
Cadillacmann: posts big blind $2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Oord [Harten Boer Harten Vrouw]
Oord: raises $6 to $8
Jager244: folds
brianyut: folds
HAUK007: calls $8
TaiwanStyle: folds
Cadillacmann: raises $6 to $14
Oord: calls $6
HAUK007: calls $6
*** FLOP *** [Klaveren Vrouw Ruiten 5 Schoppen 3]
Cadillacmann: bets $14
Oord: calls $14
HAUK007: folds
*** TURN *** [Klaveren Vrouw Ruiten 5 Schoppen 3] [Ruiten Boer]
Cadillacmann: bets $20
Oord: raises $52 to $72
Cadillacmann: calls $52
*** RIVER *** [Klaveren Vrouw Ruiten 5 Schoppen 3 Ruiten Boer] [Klaveren Heer]
Cadillacmann: bets $32
Oord: raises $67 to $99 and is all-in
Cadillacmann: calls $55 and is all-in

Goed voor value gespeeld?
Blok
BerichtGeplaatst: Wo 05 Mrt 2008 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat

The Man

0.00 PU

UTG met JQs raisen. I like your style Very Happy

Zelf vind ik het een heel goed speelbare hand, als je er maar goed mee weet om te gaan (dus je moet een toppair weg kunnen leggen), maar dat Emperor dat wel kan mag duidelijk zijn.

Preflop wordt je geminraised, dan zouden de alarmbellen kunnen gaan rinkelen, al deed hij dat ook met A9s. Vandaar dat ik ook op de flop call, geen flauw idee of je hier de beste hand hebt of niet, want je kan net zo goed tegen KK aankijken. Op de turn wordt dat natuurlijk een heel ander verhaal als je two pair maakt, dan is raisen zeker de beste manier om dit te spelen. Je wordt gecalled en er wordt niet geshoved, dus dan ben ik al voor 90% zeker dat je in ieder geval op de turn de beste hand hebt.

De K op de river is waarschijnlijk de kaart die ervoor zorgt dat je wat extra centen pakt, omdat ik denk dat villain hier met AK zit (preflop 3bet, c-bet op de flop, secondbarrel op de turn waarna hij callt met een gutshot en 2 overcards, toppair op de river). Ik zou hier ook pushen en waarschijnlijk tegen AK aankijken.
Mtyn
BerichtGeplaatst: Wo 05 Mrt 2008 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

L33t

467.00 PU

Zal ik ook nog even kort reageren, lekkere donk, minraist met o.a. KK/A9s. Jij hebt QJs en raist UTG, zoals Blok al zegt, als je weet hoe je hem moet spelen is er niets mis mee, maar ik doe het zelf niet te vaak.
Je flop TPGK en de donk bet 1/3 pot. Lijkt me niet echt een sterke bet, maar ja, het is ook een donk he. Het is me (en jouw wss ook) onduidelijk hoe hij lagere pp's speelt, maar die zitten mi ook in zijn range, naast Ax en de hogere pp's en sc's. Ik zou hier ook lekker mee callen aangezien je in deze spot niet all in gezet wilt worden.
Je turnt vrij goed en hij bet iets meer dan 1/3 pot. Een reraise zou ik hier zeker doen, aangezien je hier tegen veel handen voorloopt, zoals AQ/AJ, maar ook AA/KK. Mocht hij drawen naar de straat met een AT achtige hand dan wil je hem daar natuurlijk ook voor laten betalen.
Hij called je en op de river komt de K. Ik vind dit toch een gevaarlijke kaart, omdat je in je note's A9s (wss AT ook wel) en KK aangeeft als minraising hands pf.
Folden gaat zowieso niet meer, maar ik zou er toch sterk naar neigen om deze hand af te callen op basis van de note's.
Ben benieuwd wat jij hier van vind.
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren   Pagina 1 van 1

Ga naar: